En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 6 januari 2014

Av Jenny - 6 januari 2014 12:29



Idag så är det första dagen på mitt alldeles egna schema på jobbet, känns toppen!!

Så idag har jag eftermiddag, så väntar i stort sett bara på att få gå och jobba.

 

Men iallafall så tog jag en promenad på 30min imorse med hundarna, dels så har ju Baileys mage varit lite orolig.

Sen tycker jag ej att man behöver gå längre med Puma, så det var en lagom start på dagen.

När vi kom in så kröp vi ner och sov lite till.

Men nu sitter man alltså och bara väntar på att få gå till jobbet, börjar kl 14.

För övrigt så är det skitväder ute, vad hände med vintern liksom??

Ska ju vara snö och lite kyla nu liksom, inte regn och plusgrader.

Undra om vi ens får någon snö alls mer, egentligen så känns det för min del som det kvittar nu.

 

Nu vill jag bara ha vår så man får gå kurs med Puma och sen börja visa dem.

Så mycket roligare och mysigare att visa hund utomhus, just nu är ju alla inne liksom.

Men det är ju bara gilla läget liksom, men man behöver ju inte åka på många sålänge dem är inomhus.

 

Nej nu ska jag ta och hänga tvätten som är klar, sen göra mig klar för jobb då.

Ha en bra dag i regnet alla, hoppas inte alla har regn iallafall.

 

Hugs And Kisses

 

 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards