En Liten Bit Av Mig

Direktlänk till inlägg 28 december 2013

Lördag 28 dec - Skogspromenad, mys och träning...

Av Jenny - 28 december 2013 18:37



   


Idag började vi dagen med att gå till skogen så att dem fick busa av sig.

Perfekt tillfälle att träna på detta med inkallning och kan säga att 9 av 10 gånger så sitter den.

Men ibland är det så mycket roligare att springa runt och absolut inte lyssna på matte.


När vi kom hem igen så fick dem varsitt ben, som dem direkt la sig och tugga på.

Medans så passa jag på att slappa i soffan i väntan på att mamma skulle vakna.

Ja hon sover sjukt länge numera, men skönt för henne.

Då hon innan ej kunnat sova alls knappt, inte lätt leva med konstant smärta liksom.


Senare så blev det en sväng in till Hudik efter att Mikaela varit här en sväng.

Ska ju jobba för henne imorgon, så hon kan fixa allt dem behöver innan dem ska åka mot Göteborg imorgon.

Och jag tackar ju inte nej till extra timmar liksom, bara mer pengar i januari!

Köpte iallafall det vi skulle och sen for vi hem igen.


Jag tog 1tim  promenad med Baileys, idag blev det träna lydnad varvat med jogging.

Och Baileys verkade tycka det var stenkul, medans matte var rätt "död" när vi kom tillbaka.

Men det var super skönt, så nu ska vi nog få form på denna tjej igen.

Och så mycket roligare träna sig själv, samtidigt som hundarna med får träning.

Det där med springa på gym och vara helt manisk är inte min grej alls.


Nu så har jag även lagat middag åt mig och mammsen, idag blev det lasagnette.

Och det var super gott, blev ju en del mat så nu har jag även en del mat lådor tills man ska jobba.

Hundarna har med fått mat och blivit rastade, så nu tänker jag inte göra ett skit mer idag.

Eller jo hundarna ska ju ut sen igen, men annars så blir det soffläge och skapligt i säng.


Imorgon är det förmiddag på jobbet och sen får vi se, antagligen en sväng till skogen med hundarna.

Men annars bara lugnt skulle jag tro.


Hugs And Kisses

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 27 juli 2018 21:45

  Igår blev det lite shopping på stan. Kan inte riktigt själv fatta att jag ens provade klänningar och sedan även köpte dom. Men dom var eller ja är verkligen super fina. Blev 2st, samt lite annat.. Är ju kul att köpa nytt nu när man inte k...

Av Jenny - 16 juli 2018 16:45

    Vilken varm sommar vi har, man minns ju knappt när vi hade regn sist. Skogsbränder som härjar och tror nog att alla önskar att regnet kom nu. Idag fann jag en pool till hundarna så dom ska kunna svalka sig på hemmaplan. Har ju varit slu...

Av Jenny - 13 juli 2018 17:45

  Ja så kändes det faktiskt. Att efter 5v ÄNTLIGEN få fixa till naglarna igen, såg ut som katastrof efter så lång tid. Eller ja var ju lika fina, men galen utväxt och så långa... Bara allmänt i vägen, men nu ärr dom KALAS fina igen.   Ble...

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45


        P&K

Av Jenny - 11 juli 2018 18:45

  Idag tog jag med mig lakritsråttan till stranden för första gången. Har bara inte blivit av innan, skit dumt egentligen. Han va så duktig, tyckte det var lite små äckligt först när matte släppte ner honom i vattnet. Men han gick försiktigt ...

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards