En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 26 september 2013

Av Jenny - 26 september 2013 15:07



Så passade jag på att ta en PW med Baileys på c:a 30min, super skönt som alltid.

När vi väl kom hem igen så rensade jag rabatten och räffsade lite ute, plockade även undan hund hagen.

Ja hundarna var självklart med ute och busade mm..

Men tyckte det var dags att plocka undan hagen, så fröken lär sig göra sina behov även utanför den.

För tills idag så har hon vägrat göra det och hållt sig tills man kommit innanför igen.

Så nu ska vi lära henne göra det utan att ha en hage, då man ej kan ha den vinter tid sen iallafall liksom.

 

         

 

Dem mumsade på pinnar, fick även leta lite godis på gräsmattan och busade runt.

Var en härlig stund ute, men nu har solen gått i moln och det är rätt kyligt igen.

Var någorlunda varmt medans solen var framme iallafall, men som sagt annars är det bra kyligt nu.

 

Hugs And Kisses

 

 

Av Jenny - 26 september 2013 09:46



Lite kyligt, men solen skiner så en fin höstdag ute.

Puma väckte mig vid 06.30 och ville ut och kissa, dem fick även sin frukost när vi kom in igen.

Sen ut, rastade henne igen och sedan kröp vi ner en stund till, vaknade vid 09.00 och då klev vi upp.

Ut, rastade dem och nu har dem återigen somnat om.

Märks att Puma "landat" här hemma nu och lugnat ner sig massor, inte alls samma "vilddjur" som först kom hit.

Så nu kan även matte slappna av mer på dagarna, behöver inte ha stenkoll på vad lilltjejen har för sig.


Får se vad man ska ta och hitta på idag, imorgon ska jag iallafall in en sväng till Hudik på möte.

Men ingenting planerat för idag, mer än ta promenad med Baileys då.

Fast det gör man ju dagligen liksom, så inget speciellt bara för idag.

En av höjdpunkterna på dagen, älskar ha den stunden ihop med favvo killen.

Och jag längtar tills Puma kan följa med också, även fast hon gärna få vara söt valp ett tag till med.

Anser ej man ska ha hund om man inte ens kan ta promenad/er dagligen med dem.

Minsta man kan göra om man nu valt att skaffa dem liksom, iallafall om man frågar mig.


Nej nu ska jag ta och äta lite frukost och sen får vi se vad man hittar på.


Hugs And Kisses



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards