En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 11 september 2013

Av Jenny - 11 september 2013 22:30


 


        


Var iväg till Hudik en sväng för att fixa några ärenden, bla så införskaffades en ny laddare.

Tack älskade mamma, du är ju bäst. Men det visste du ju redan   .

Väl hemma igen så gick jag ut på gräsmattan med mina fina pälsklingar.

Blev lite godis sök och det uppskattades av dem båda, Puma tyckte dock ej om när Baileys försökte sig på att sno någon mitt framför henne. Då sa hon ett och annat till honom.

Lilltjejen med humör liksom   .


Puma struntade dock i det efter en stund och gav sig ut på egna äventyr, som i form av att jaga Joker mm.

Men så fort matte ropade, ja då kom man i full fart.

Duktig tjej   .


   


Blev ju som ni kanske förstår ganska bra väder under dagen, till skillnad från morgonen.

Då det små duggade mm.

Som vanligt så fotade ja en hel del, måste ta och investera i en ordentlig kamera en dag.

Så man kan fånga mer ordentliga ögonblicks bilder liksom.


     


Blev mest på lilltjejen, då Baileys ägnade sig åt att fortsätta leta godis.

Skam den som ger sig liksom, man kan ju ha missat någon iallafall. *fniss*


Lite blandade bilder på Puma från vår stund ute....


"Matte satte på mig något runt halsen som kliade lite"

 

Sötaste tjejen i Iggesund, helt klart   


 

 


Fin tjejen, ska bli så kul att se hur hon utvecklas.


     


Väl inne igen så somnade hon rätt fort, tar en del på krafterna att vara ute i stora världen och härja.

För kan säga att när hon är vaken, ja då är det inte många sekunder som hon är still.


  


Ikväll så har dem busat på golvet, när lilltjejen ej sovit vill säga.

Så har man varit ut ex antal ggr för hon ska kissa/bajsa och så, hon är super duktig och går till hallen.

Och då vet matte att det är dags att gå ut, hittils bara hänt en olycka inne.

Vilket jag helt får ta på mig, då telefonen ringde och jag missade att hon visade att det var dags.

Så precis innan jag ska ta med henne ut, så kissade hon.

Men sånt som händer liksom, hon är väldans duktig annars för sin ålder så.


Nu kika lite tv, sen blir det sängen för oss..



Hugs And Kisses



Av Jenny - 11 september 2013 07:59



Igår så flöt dagen bara på, känns lite som dagarna mest går ut på att lilla Puma ska äta, sova , leka och rastas.

Men det är så att ha valp och jag är så glad för denna lilla tjej.

Hon och Baileys funkar kanon bra ihop.

Igår medans Puma låg och sov, så passade jag på att gå ut på promenad med Baileys.

Dels för att han skulle få lite egen tid med matte, men sen för att han ska få använda hjärnan lite.

Var mysigt få vara med bara favvo killen och han verkade uppskatta det lika mycket.

Somnade gott när vi kom tillbaka, till skillnad från lilltjejen.

Som vaknade och hade full fart här hemma, hon är så charmig.

Blir en hel del skratt varje dag, hon har en skön personlighet redan...


Tyvärr så la min laddare av helt igår, den har varit glapp några dagar.
Så inte kunnat ladda mobilen, men hoppas på kunna lösa en skjuts så snabbt som möjligt idag.

Så att jag kan åka in till 10 och sen bara raka vägen hem igen.

Dels för att jag behöver ha telefon och sen för att dem ska ringa om mormors bouppteckning mm.


Annars så ska vi bara vara hemma och mysa, vädret är sådär idag.

Ska smita till skogen en sväng med Baileys senare, medans Puma sover.

Annars blir det som sagt bus hemma och bara vara.


Nu blir det frukost för min egen del och så får vi se om jag lyckas lösa skjutsen.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards