En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 8 september 2013

Av Jenny - 8 september 2013 22:06


Ja då var det snart dags att göra natt här hemma.

Har haft en super mysig dag ihop med Baileys och Puma, det är så kul och se hur dem två klickat!

Verkligen blivit super bra vänner direkt.

Puma är verkligen en så duktig liten tjej, lyssnar perfekt på sitt namn och talar om när hon behöver ut för att göra sina behov. Märks att Adrian lagt ner tid på dem små.

Hon sover mest annars, inte lätt vara liten i stora världen.

Men när hon är vaken, ja då är det full fart på henne och Baileys har stenkoll på henne.


Idag efter lunch medans Puma sov, så passade jag på att ta en promenad med Baileys.

Så han fick använda hjärnan lite och även springa lös, när vi kom hem igen så sov fortfarande lilla Puma gott.

Annars har vi hängt hemma alla 3, i sällskap av Joker med titt som tätt.

Även han gillar vår nya familjemedlem.


Hundarna sover gott för stunden och jag kikar filmen på 5an.

Men har en huvudvärk som kommit och gått sen eftermiddagen, fattar ej varför.

Känner mig även lite yr och allmänt blä, bara att hoppas på att man inte håller på att bli sjuk.

Men som sagt, snart ska vi ta sista rastningen och sen går vi och lägger oss.

Hoppas på att Puma ska sova även hela denna natt, vore skönt.




                             


Hugs And Kisses

Av Jenny - 8 september 2013 08:18



Den har gått kanon bra, hon har sovit hela natten och vi klev kl 07.

Då var det ut och kissa, innan det blev frukost och sedan ut igen.

Sedan har det varit full fart, hon och Baileys har busat och så har dem legat och tuggat ben en stund.


   

   


Efter det så var det bara att gå ut igen, Puma gick till hallen och ytterdörren och pep.

Så duktig liten tjej som talar om att hon vill gå ut, men jag har stenkoll ändå.

Ska nog gå lika bra att få henne rumsren, som det gick med Baileys.


   


Ute så mötte vi denna gång på Joker och han är super spännande tycker Puma.

Joker verkar i och för sig tycka att hon är lika spännande, så dem hälsade och sedan jaga hon honom en sväng.

Men inte skrämmer det Joker inte, han kom tillbaka lika fort och ville "busa" mera med henne hack i häl.


     


Nu har hon somnat gott en stund, så jag tänkte  få i mig lite frukost jag med.


 

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards