En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 7 september 2013

Av Jenny - 7 september 2013 22:35



Så har lilla Puma kommit till oss, som jag har längtat efter denna sötnos   .

Adrian körde upp henne hit, så man fick träffa denna underbara människa en stund med.

Snackade lite och så, innan han tog med sig Sessan för att åka "hemåt" igen.

Känns tomt utan Sessan här, man har ju ändå vant sig med henne under dessa 3mån.

Men jag är så GLAD att Puma har kommit, hon är helt underbar och ser till att hålla mig sysselsatt när hon inte sover.

Märks att det är en fröken med humör i och hon har redan talat om för Baileys vad som gäller   .

Och han är helt klockren ihop med henne, super försiktig och lyssnar på hennes "åsikter".

Dem har legat och sovit ihop efter middagen och jag tror att dem kommer bli sådana super kompisar.

Hon har även träffat på katten och det var heller inget stor grej, dem nosa på varann sen gick Puma på sitt håll.


När jag bestämde mig för att det var dags att skaffa min första amtaff, så ville jag helst ha en Shon son.

Och helst skulle den vara från Adrian och Sugar Daddy´s kennel, men han hade inga valpar då.

Men så dök jag på Baileys kull och vi vet ju alla hur det slutade   .

Vilket jag inte ångrat en sekund, för Baileys är klockren i alla lägen och världens bästa enligt mig.

Återigen tack Rossica för att jag fick köpa denna kille.

Men nu har jag då alltså både en Shon son och en Sugar Daddy´s hund här hemma, som även hon har underbara Shon  i stamtavlan.

Då han är hennes morfar, inte för att resten av hennes stamtavla heller är fy skam men iallafall.

Jag kunde inte vara lyckligare, super tack Adrian för förtroendet att ha denna tjej   !!


Life is pretty damn good!!!


                                 



 
 
 
 

 

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards