En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 4 september 2013

Av Jenny - 4 september 2013 18:26



Annica frågade om jag och Baileys skulle med henne och Tindra en sväng till skogen.

Baileys och Tindra har ju enbart träffats en snabbis här hemma innan och det vore ju kul om dem funka liksom.

Så att man kan gå promenader och så ihop, alltid roligare med sällskap.

Även om jag absolut inte har några problem att gå själv heller, men iallafall.

Funkade kanon, dem struntade mest i varandra.

Men inga problem alls när dem väl kom nära så, trots att Baileys kommer i full fart och tycker man ska leka med honom. Tindra förstod inte alls vad han ville när han kom med en pinne, men han fick henne att dra lite i den iallafall. Sen fick han underhålla sig själv med den, såg ut som hon tyckte han var lite töntig.


                                       


Hugs And Kisses

Av Jenny - 4 september 2013 18:12



   

     


Så skönt med skinande sol och skaplig värme, även om man i luften känner av hösten.

Baileys har legat ute och solat, han älskar att man att dem kan komma och gå som dem vill.

Sessan hängde dock hellre inne med mig, mys tjejen.

Jag dammsög lite, vilket man får göra dagligen när man har djur och allra helst när man har dörren öppen.


En kanon dag i allmänhet, inväntar torsdagen nu jag.

Inte för bouppteckningen efter mormor, men för intervjun jag ska på.

Ska bli spännande se vad dem säger och så, sen vad vi tycker om varandra mm.

Som personlig assistent så gäller du ju att man klaffar dels med dem andra man ska "jobba" ihop med.

Och sen även med kunden så att säga, gäller ju lyssna på den liksom.


Hugs And Kisses



Av Jenny - 4 september 2013 10:02



Så var det onsdag och snart är denna vecka förbi med, som jag längtat!

Klev upp vid 07.30, ja jag sover inte särskilt länge numera och det för att man kommer i säng på kvällen.

Så glad att jag lyckats att vända tillbaka dygnet och ta vara på mer av dagen.

Vi tog en promenad i den något kyliga luften, man riktigt känner att det är höst nu.

Även löven har börjat byta färg och det blir mer och mer färgrikt ute.

Sen blev det in för att äta frukost och så bäddade vi ner oss i soffan med en film.


Funderar på att ta en promenad senare, fast då utan Humle & Dumle.

Så att jag kan se om jag hittar lite mer svamp, är klarblå himmel så skönt väder att ge sig ut i.

Brukar ha dem med mig, men dem kommer ju alltid i full fart och ska se varför jag stannat.

Det kan ju liksom vara något super intressant, vilket betyder att dem oftast springer sönder svampen.

Dock slutar det säkert med att jag har dem med mig iallafall, då det är så mycket roligare gå i skogen och ha dem med sig. Lite sällskap liksom.



Annars så får vi se vad dagen har att erbjuda.

Ha en bra dag alla underbara.


Hugs And Kisses


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28 29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards