En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 28 augusti 2013

Av Jenny - 28 augusti 2013 19:49



Nöjd tjej som slår sig ner i soffan ikväll..

Haft en toppen dag som alltid, inte särskilt svårt i trevligt sällskap.

Sen nu ikväll så var jag till Konsum och hämtade paketet som kommit från Engelsons.

Och allt var super bra i storlek mm, så nu är vi rustade för vintern och kylan som kommer med den.


Har även varit på kvällspromenad med Baileys och Sessan, lika skönt som alltid.

Efter det så bestämde jag mig för att bada dem, då jag tycker dem kliat sig en del.

Vattnet blev typ svart, så trots att man ej tycker dem sett skitiga ut.

Så badet behövdes kan man säga och nu ligger dem båda och tuggar på varsitt ben.

Och själv tänkte jag kika tv och sen försöka komma i säng skapligt tidigt.

Vilket inte alltid brukar bli som jag tänkt.

Men nu blir det Idol och sen kika klart på filmen jag började se igår.


Hugs And Kisses




Av Jenny - 28 augusti 2013 17:10



Tog en sväng in till stan idag med Annica och det var present till fasters favvo kille som stod på agendan.

Och matta till Annicas vardagsrum och även till köket här hemma.

Och allt lyckades vi med att hitta.

Super nöjd med valet av matta till köket, blev så bra och genast mer hemtrevligt.

Nu ska det bara hittas duk som passar bättre än en vit, men det blir nog inga problem.

Man får ta lite i taget när man fixar hemma, kostsamt om man ska ta allt på en gång liksom.

 

Hoppas att lilleman ska bli glad på sin 3års dag när han får presenten av mig.

Den är ju från både mig och mamma (farmor).

Och något som barn brukar gilla, så det ska nog bli bra.

Ser fram emot hans min   .

Oavsett vilken relation eller inte relation hans två föräldrar har med mig, så kommer jag aldrig låta det gå ut över honom. Han kommer alltid vara min favvo kille och ha en speciell plats i mitt hjärta.

 

   

 

Hugs And Kisses

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards