En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Jenny - 18 augusti 2013 21:15



Idag har jag varit lite "låg" i allmänt, vet inte alls varför men man har ju sådana dagar ibland.

Tror det är allt "drama" som satt sina spår.

 

Tog en promenad mitt på dagen med dem tre hundarna, så kul och se hur bra dem funkar ihop.

Trots det att Baileys och Sockan är hyggligt jämngamla och båda hanar.

Och dem hade ju ej setts på ett tag heller, men dem har bara haft super kul och även Sessan har varit med såklart. Vet ju att dagen kan komma, när Baileys och Sockan inte alls funkar längre.

Men vi hoppas på att det aldrig blir så, men man ska iallafall ha det i åtanken.

Dem är ju som sagt trots allt hanar.

 

På eftermiddagen drog jag och Annica och käkade på Route 84, mums va gott det är!

Man mår ju illa för man äter så mycket, så nu måste jag verkligen hålla i detta med morgon promenad.

HAHA nej men ska försöka iallafall.

 

Väl hemma igen så var det återigen dags att rasta dem tre och sen fick dem middag.

Blev en promenad i skogen så dem fick springa av sig med, då dem varit så duktiga medans vi var borta.

Sedan kom Sockans ägare Erica och hämtade hem honom.

Har varit så lätt att ha honom, han är en cool kille.

 

Jag och mina djur har sedan mest slappat vid tv:n, förutom att vi gick en koppel promenad runt området.

Så klipptes klor mm...

 

Nu tänkte vi krypa ner och sova lite, så önskar er en godnatts sömn.

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 18 augusti 2013 09:46



Life is great!!!!

Tänkte om det var någon som ej visste det, så berättar jag det.

 

Iallafall så gick jag och hundgänget upp strax före 9, var lite trångt i sängen men sovit som en prinsessa.

Det är ju bara massa kärlek så.

Baileys nere mellan fötterna, Sessan utsträckt på sidan av mig och sen Sockan uppe vid axeln.

Rastat dem och dem har fått sin frukost, så nu tänkte jag snart göra lite frukost till mig själv med.

 

Får se vad vi sedan ska hitta på, jag har ju en del att rensa ute i garaget.

Iallafall börja få ner det i säckar, så det är lättare att få bort det sen.

Får se om jag orkar, blir nog iallafall en promenad med trion sedan.

Så Sockan får busa av sig lite till innan han ska hem till matte.

Just nu ligger alla tre och sover gott igen, så skönt att dem är så lugna inne och bara kan slappa.

 

Nu ska jag ta och äta lite frukost och sen ner och fixa hos grann katterna.

Efter det så får vi se vad vi gör med dagen.

 

Hugs And Kisses

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards