En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 17 augusti 2013

Av Jenny - 17 augusti 2013 23:34




 


 


 


 


 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 17 augusti 2013 23:24


Idag på eftermiddag så blev det bestämt att Sockan, Ericas staffe hane skulle komma och vara här till imorgon.

Då den som skulle passat honom, plötsligt fått förhinder och han har träffat mina förr så jag erbjöd mig.

Och dem har verkligen haft super kul ihop och funkar så bra alla tre.

Tog en kvällspromenad i skogen med dem och jag hade helt förträngt att det regnade ex antal dagar i rad för någon dag sedan. Så det fanns ju massa ler pölar att springa i, så det slutade med att jag hade tre ler monster med mig hem. Såklart var Baileys den som såg värst ut, som ni kan se på sista bilden.

Så det blev raka vägen in i duschen när vi kom hem, vilket tog en stund då dem som sagt är tre stycken.

Sedan så slocknade dem gott och sovit sedan dess.

Jag själv tog även en dusch och nu kikar jag lite tv innan det blir sängen.


Har även fixat grann katterna för en stund sedan, så det är klart för idag det med.


                                                                               


Hugs And Kisses

Av Jenny - 17 augusti 2013 23:12


Idag steg vi upp klockan 09.00, då blev det  PW en kort runda och sedan frukost för både mig och dem 4benta.

Härlig start på dagen liksom, ska försöka ta tag i det med att promenera skapligt tidigt varje dag igen.

Efter det så dammsög jag lite och körde igång tvättmaskinen.

Mös lite i soffan och fixade i allmänt hemma.

Upptäckte efter en stund att jag ej sett hundarna på ett tag och när jag kikade ut för att se vad dem gjorde.

Så var dem i full gång med att busa med fotbollen, så charmiga så.

Sedan slocknade dem båda och sov djupt medans matte kollade på travet..


                               


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards