En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 16 augusti 2013

Av Jenny - 16 augusti 2013 22:03

 


 

Testade lite på detta med att stå igen ikväll, var ju ett tag sedan vi gjorde det.

Då vi helt låtit det "ligga" på hyllan efter specialen och vi har gjort annat.

Inte för att han inte "duger", utan för att jag helt enkelt inte vill han ska börja tycka det är tråkigt.

För han "duger" mer än väl i konkurensen och det är inte "skryt".

Jag ville bara se så att det fortfarande "sitter" och svaret var såklart att det gjorde det.

Han var nog mer med på noterna än han någonsin varit, så tror "pausen" varit bra för honom.

Han är verkligen min stjärna, underbarare kille får man leta efter.

Kunde inte fått en bättre familjemedlem.

Ser fram emot att få visa upp han igen, fast ej bestämt när det blir.

Men både han och jag tycker att det är super kul, så det blir nog iallafall någon mer gång innan året är slut.

Men vart får vi som sagt se   .

 

Oavsett så är denna kille min "klippa" och bäste vän i alla lägen   .

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 16 augusti 2013 21:49


Snart är denna fredag över då, en fredag som jag haft så sjukt ont i magen för.
Sakerna är hämtade, eller ja inte allt och det var ju väntat.

Drygt en knapp tredje del av allt, resten lämnade man bara.

För det är ju sånt man inte ville ha tydligen och då ska någon annan ta hand om det.
Och tyvärr fick jag inte mina saker som man lånat, men antar att det inte var lika viktigt. 
Förstår inte riktigt att detta har hänt, men tyvärr så är det sanningen.

Och orden som sagts är inget man kan göra ogjort, kan säga att dem gör sjukt ont.

Förstår att man ska stå bakom den man lever med mm, men till vilket pris?!
Ska den få påstå vad som helst och göra vad som helst för det?

Tragiskt är vad allihopa är, men det är bara att försöka glömma och gå vidare.


Hoppas innerligt att ingen behöver känna den smärta som jag gör, vet att jag kan vara en riktig bitch ibland.

Och att jag på inga sätt är felfri, men att bli falskt anklagad av personer som jag inte annat än ställt upp för.

Nej sån skit tänker jag då inte ta, nu är det "kapitlet" av mitt liv avslutat och det är tragiskt.

Men man kan ej stampa på mig hur mycket som helst, oavsett vad man har för "band".


Nu ska jag återgå till att försöka vara den glada, positiva tjej jag var innan helvetet braka lös.

Lägga energin på dem som är värda den och på sånt som är roligt.

Som mina underbara vänner,  JA jag har sådana även om det påstås annat och sen mina hundar.

Sånt som helt enkelt får mig att må bra, istället för tvärtom.

Kan säga att om jag inte haft hundarna just nu, då hade jag nog verkligen nått botten.

Men den ska jag hålla mig borta från, vill aldrig mer tillbaka så långt ner.

Så nu är det positiva saker som ska få ta mina energi, allt annat går "fet bort".


Baileys och även Sessan fick extra gott på kvällsmaten idag, då det trots allt är Baileys 11mån dag.

Så lite extra förtjänade dem allt.


Ikväll så har jag legat i ett bad, med ansikts mask och bara njutit.

Och efter det även målat naglarna, plockat ögonbryn mm.

Haft en riktig "jag" stund, bara pysslat om mig själv och känns som det var något jag behövde.

Pratat med vänner och bara haft en skön kväll helt enkelt.


Life is back on track!


Hugs And Kisses

Av Jenny - 16 augusti 2013 10:55



 



Hugs And Kisses








Av Jenny - 16 augusti 2013 08:00



 


Tack för att NI finns i mitt liv alla underbara!

Är menat till var och en av er.


Hugs And Kisses

Av Jenny - 16 augusti 2013 06:00



Sovit som en prinsessa och allt känns prima.

Känns som denna dag är en nystart, kan det bli bättre liksom?

För att inte tala om nystarten senare i år med, som jag LÄNGTAR!!!

Inget kan förstöra mitt humör idag, bästa dagen på länge detta.

 

Ja vi får ju inte glömma att älskade Baileys blir 11 månader idag, tänk va fort tiden går?!

Och inte en enda gång har jag ångrat detta köp, han är världens bästa.

Han ska nog få npgot extra gott senare idag, men nästa månad då ska det bli något alldeles extra.

För då blir han ju 1 år!!!!!!

 

Iallafall så ska jag senare umgås med en vän, får se vad vi hittar på.

Oavsett så kommer vi nog få skratta en hel del och även en del annat.

Hmm kanske skulle ta och käka något riktigt smaskigt ihop?

Skämma bort oss lite, bara för att vi är vi liksom.

Det tåls att funderas på helt klart.

 

Nej dags att rasta doggsen och sen sätta fart.

Ha en bra dag alla underbara!

 

Hugs And Kisses

 

Av Jenny - 16 augusti 2013 02:06



Det kan ju vara på olika sätt...

Men i detta fallet är det att jag ska tänka positivt och inte låta SKIT dra ner mig..

Inte låta andra påverka hur jag mår mm, för innan helvetet braka lös så var allt KANON!

Så om jag bara försöker radera och gå vidare, så hamnar jag ju där igen.

Eller?

Absolut !!!!!!

Har massor att se fram emot i höst/vinter och ska inte låta något/några förstöra det.

Så nu är det slut på att ägna tankarna det minsta åt..

Ja ni vet ju vad   .

Nu ska vi tillbaka till som det var innan och bara ha det skoj och nice!!

 

Iallafall så får jag besök imorgon, ska bli så kuuuuuuul!!!

Tack för du finns   .

 

Nu SKA jag sova, borde gjort det för flera timmar sedan.

Så nu blir det inte många timmars sömn inte, men vad gör det liksom?!

Sova är ändå överskattat och som tur är kräver jag ej många timmar.

Fastnade och pratade med vänner, så tiden flög förbi.

Men nu så, natti natt  

 

Hugs And Kisses

 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards