En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Jenny - 5 augusti 2013 22:14




Var egentligen för trött själv och hade ingen större lust, men dem behöver ju sitt liksom.

Så det blev en timmes promenad, så nu är dem mycket nöjda och har somnat gott.

Hade bla super kul med en pinne som Sessan hittade, men Baileys tog över den tillslut.



 
 
                                               


Hugs And Kisses

Av Jenny - 5 augusti 2013 12:16

Kanon väder ute, men själv så jobbar man. Just nu lunch rast och sen bara 1,5tim kvar tills man får gå hem och njuta. Och imorgon har man kväll så lite extra tid innan man ska tillbaka med. Inte helt ledig förän på lördag, men de enbart för att jag tagit på mig extra. Då det händer vissa saker i höst som gör att man vill ja lite extra "klirr" i kassan.

Tänkte gå en ordentlig långpromenad ikväll med hundarna, OM det blir skapligt svalt, annars bara en pina för dem och mig. Men oavsett så blir det promenad av något slag såklart!

Idag fyller även en underbar vän år, allt grattis till honom. Hoppas att han får en kanon dag och uppvaktning från nära och kära. Önskar man kunde åkt dit, men det gör vi senare i höst :). Är ju en bit att ta sig liksom. Då blir det god mat, vin och massa skratt i gott sällskap ;).

Nej nu är snart rasten slut och dags återgå till arbetet.

Hugs and Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards