En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 23 juli 2013

Av Jenny - 23 juli 2013 12:41


Även om både jag och Baileys haft det super i helgen som var.

Träffat massor med trevliga och sett massa fina hundar.

Så uppskattar vi båda två att vara tillaka i lugnet hemma i vardagen.


Precis varit ut i skogen en sväng med honom och Sessan, så dem fick busa av sig.

Dem kommer få vara ensamma en stund sedan, då jag ska jobba.

Så klart man fick ta en promenad, trots att det är rätt varmt ute.

Men dem fick iallafall göra av med lite energi. Baileys hittade en kotte, så då var det igång.

Han älskar att ha något i munnen, så får Sessan eller om det är någon annan jaga honom...


Nu har dem somnat gott efter att ha druckit vatten när vi kom hem och jag ska passa på att ta en dusch.

Sen är det snart dags för jobbkväll, inte minsta taggad för det. Men bara gilla läget, känner mig inte helt kry heller.

Men får göra det bästa av det.



 
                              


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards