En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 11 juli 2013

Av Jenny - 11 juli 2013 21:51



Då vädret varit kanon idag, även om dem blåst en del.

Så bestämde jag mig för att Baileys skulle få lite egentid med matte och då bestämde jag mig för att ta med han till Ankarmon. Så vi kunde förena nytta med nöje.

I form av att simma, busa och bara njuta.

Sen att även matte kunde bättra på solbrännan lite   .

Annica följde med oss och vi hade några grymt härliga timmar där, Baileys uppskattade det massor.


Väl hemma igen så lagade jag mat till mig själv och sen fick även hundarna sin.

Så tog jag en 45min promenad med bara Sessan, så hon med fick en egen stund med mig.

Baileys fick vara hemma och sova medans, sedan har vi bara myst och tittat på tv.

Ska snart rasta dem sista svängen och krypa ner i sängen.

Imorgon ringer alarmet kl 06.00, då ge hundarna frukost och en promenad.

Sen blir det gå till jobbet några timmar för min del, sedan är man ledig ett par dagar igen.

Bara intro pass imorgon, men man får ju samma betalning så klagar inte.

Och skönt se vad som hänt sedan man var där sist liksom.


                                                           


Hugs And Kisses

Av Jenny - 11 juli 2013 21:40


Är ju vad man säger och när det kommer till amstaff, ja då stämmer det helt klart.

Baileys började dagen med att som vanligt spana ut över kvarteret, han har alltid stenkoll på vad som händer.

Jag plockade lite inne och sedan upptäckte jag att han och Sessan busade för fullt ute.

Så kul att se hur kul dem har ihop, iallafall tills Sessan tycker att det räcker och Baileys blir för "dryg" för hennes smak.

Det sköna är att man bara kan säga åt dem, när man tycker att dem blir för hårdhänta.


           


Hugs And Kisses

Av Jenny - 11 juli 2013 21:27



Fick gå raka vägen upp i duschen när vi kom hem..

Ja i tisdags så tog jag och mamma en skogspromenad med hundarna, då det tyvärr hade varit dåligt med det pga av massa andra måsten och sen hade ju jag och Baileys utställning i söndags.

Iallafall så var det 2 lyckliga hundar som fick komma ut i skogen igen, dem njöt till fullo minst sagt.

Har nog aldrig sett dem två skita ner sig som dem gjorde denna eftermiddag, men kul hade dem.

Och det är det viktiga, att dem får ha kul och vara hundar.

Man kan ju inte alltid ta allt på blodigt allvar liksom   .


                         


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards