En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg under juni 2013

Av Jenny - 2 juni 2013 13:55



Jag är så sjukt stolt och lycklig över att detta är min hund.


                             


Hugs And Kisses

Av Jenny - 1 juni 2013 21:33



Idag var det då äntligen dags för "lilla" debuten, kallar den så då det trots allt bara var en inofficiell.

Men jag kan inte vara stoltare än jag är just nu, Baileys skötte sig KANON!!!

Stod som en klocka och gjorde allt rätt.

Resulterade i kanon fin kritik och en BIS 4 placering!

Nu ser vi fram emot den "riktiga" debuten.

Här kommer lite bilder från dagen, Sofie fotade även när jag visade honom.

Men dem har jag ej fått än, ska bli kul och se dem.


Här väntar vi på vår tur i ringen...


 


Snart dags att kliva in för första gången...


 


Jag blev så rörd och stolt när jag läste denna kritik, tänk att det är min kille dem skriver så fint om.


 


Sen var det ännu mer väntan till finalerna, Baileys la sig och slappa.

Skönt att han kunde göra det måste jag säga..


   


Lotta tog ett kort när BIS finalen var klar i 6-9månaders klassen.

Där jag och Baileys slutade 4a, för mig var det lika stort som att vinna.

Fina killen, vi kunde ej gjort det bättre   .


 


Vi fick en hel ica kasse med massa skoj i..


 


Baileys ihop med sina rosetter från dagen.



Skönt att vara hemma igen och kunna vara lös och tugga ben.

Mattes fina stjärna..


   



Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards