En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av Jenny - 14 juni 2013 22:13



Idag har det regnat hela dagen, inte minsta roligt.

Så blivit enbart korta promenader så dem blivit rastade, då vi varje gång blivit genomblöta.

Men ändå super mys att bara ha deras sällskap och man behöver ju ut oavsett väder så.


Sen var min kusin Ida snäll och kom förbi och skjutsade mig till Maxi.

Så att jag kunde få hem mat till mig själv, men även till hundarna och katten.

Så nu klarar vi oss ett tag, Sessan fick även en egen matskål. Likadan som Baileys har en turkos, fast hon fick en rosa såklart. Blev även bajspåsar i turkos och rosa   .


 


Dem stod och tittade när jag packade upp allt och även förberedde deras middag, vilket dem inte alls verkade förstå varför dem inte kunde få på en gång. Sötnosarna liksom!


 


Tog en kort promenad i regnet sedan, så dem skulle få bli rastade efter att ha varit ensamma hemma.



Sen slocknade Sessan i soffan, kan man annat än tycka att hon är bedårande?

Nej! Inte enligt mig iallafall, hon är bara så go på alla sätt och vis denna dam.


      


Tror att Baileys tyckte att fröken var tråkig som låg och sov.

Så han hoppade upp och satte sig på henne och när jag frågade va han pysslade med?

Ja ni kan ju själva se blicken han ger mig, typ " vafan jag kan väl ej råför att hon sover där jag ska sitta"..

Mattes egna lilla knäppo liksom.


  


Efter att både dem och jag ätit middag så hade det ÄNTLIGEN blivit uppehåll och blå himmel.

Så vi tog den traditionella kvällspromenaden i skogen, vilket hundarna uppskattade till max.

Likaså jag, finns inget som är bättre än att bege sig ut i skogen med det bästa som finns   .

Mycket mysigt, ursäkta min andning i filmen.

Men är "tjock" i halsen och täppt, så tror jag håller på bli förkyld..



 


                                                                         


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards