En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Jenny - 5 juni 2013 23:20



Jag är så sjukt stolt över att äga denna hund, han är så himla fin både i temprament och utseende  .


       



 
 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 5 juni 2013 15:12



Då vädret är super trist så busade vi lite inne och han är ju bara så charmig denna kille.

Så glad för honom, visst haft underbara hundar innan.

Men denna har jag uppfostrat och han är liksom MIN.


                             


Hugs And Kisses

Av Jenny - 5 juni 2013 14:09



Det är tyvärr mulet och trist väder idag med, men jag tog en promenad med Baileys på 40 min.

Vi mötte några små hundar som inte gjorde annat än skällde och levde om.

Men underbara Baileys tittade bara på dem och fortsatte gå, så skönt med hund som inte säger ett pip.

Trots att andra inte kan bete sig det minsta, ägarn gjorde inget för att försöka få dem att sluta heller.

Men det verkar ju som dem flesta tycker att det är "ok", bara för att det är småhundar.

Hade min däremot gjort likadant, då hade han blivit kallat galen kamphund som ville äta upp andra hundar.

Sjukt men sant liksom, därför blir jag så nöjd när han faktiskt aldrig hakar på sånna dumma beteenden.

 

Väl hemma igen så tog jag och dammsög lite, med en Baileys som gärna vill "mörda" dammsugarn.

Han är inte alls vän med den, men när man säger åt honom så går han och lägger sig istället.

Nu ligger han och snarkar gott på sin plats och jag tänkte fortsätta städa lite.

För att senare ta en promenad till skogen.

 

Pratade med pappsen en sväng, så på fredag ska vi till Bollnäs och umgås med dem över dagen.

Dem har ju stuga där, tanken var att vi skulle sovit kvar allihopa.

Bror med familj ska ju också dit, men då jag ska iväg lördag morgon.

Så gick ju ej det, men blir trevligt träffas iallafall.

 

Kan inte sluta tänka på hur patetiska och falska en del människor är, först "svartmålar" och baktalar man personer.

Sen är dem det super bra liksom, nej tyvärr hos mig är man bortgjord nu.

Så tacksam för alla underbara människor som jag istället kan lägga energi på.

 

Nej nu ska jag fortsätta.

 

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards