En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 4 juni 2013

Av Jenny - 4 juni 2013 20:03



Jag och Baileys trotsade regnet och tog en promenad i skogen.

Vi kan ju inte bryta "mönstret" och stå över kvällspromenad för att det regnar.

Man har ju hund oavsett väder liksom, så det var bara klä på sig och gå ut det.

Vi kastade lite pinne och tränade på inkallning, gick bra som vanligt.

Kunde verkligen inte fått en bättre kompis, han är underbar på alla sätt.

Nu har jag torkat av honom det värsta och han ligger nöjd på sin plats och tuggar ben.


                                                       


Har även några filmer..



 
   Så testade jag även att gömma mig när han inte riktigt hade koll, men det tog 2 sekunder så hade han hittat mig.



 


Hugs And Kisses

Av Jenny - 4 juni 2013 19:15



Kan inte sluta titta på bilderna från utställningen, eller för den delen glömma hur duktig han var.

Hur bra han skötte sig, trots att han aldrig gjort det innan.

Visar för mig bara vilket team vi är, att all vår träning hemma har gett resultat.

Älskade Baileys, du är bara bäst!

Iallafall i mattes ögon   .



Pratade med Rossica (uppfödaren) en sväng förut, alltid lika trevligt.

Fick även en bild på Baileys mamma, ska bli kul träffa dem i sommar.

Dels för att få se lite mer av mamma hund och sen även för att få se systern som dem behöll.

Och få se vad dem tycker om min prins och hur han utvecklats.

Sommaren bjuder på massa skoj i allmänhet.


Hugs And Kisses 

Av Jenny - 4 juni 2013 18:38




Idag har vi återigen regn,regn och mer regn..

Super trist verkligen, men det bekommer inte Baileys det minsta som tur är.

Han älskar att vara ute oavsett väder och lika glad för det.


   


Det enda jag kan känna när det är så trist väder, är att då hade det varit nice med två.

Så han kunnat busa med en kompis liksom, men det kommer i framtiden.

Nu kom Baileys och "puffa" på mig, så tror han tycker att det är dags för kvällspromenad.

Så bara för mig att klä mig, så att jag står emot vädret någorlunda iallafall.



Hugs And Kisses

Av Jenny - 4 juni 2013 15:05




 

Tog en kort promenad i skogen nu på förmiddagen, regnet hänger i luften så ville ej bege mig iväg för långt.

Men passade på att filma Baileys, han lyssnar ju sisådär när det kommer till inkallning om man söger hans namn.

Men säger man "hejdå", då jävlar vänder han och kommer direkt.

Sötnosen   .


Hugs And Kisses

Av Jenny - 4 juni 2013 00:46



Såhär låg Baileys deckad i soffan, så nu tar vi och lägger oss för natten.

Natt natt på er!


     


Ursäkta med jag försöker sova här!


   


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards