En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 19 maj 2013

Av Jenny - 19 maj 2013 22:57


Då jag av någon anledning inte kan ladda upp filmklipp från telefon till FB längre, så hamnar dem bara i bloggen istället då. 

 



 



Hugs And Kisses  

Av Jenny - 19 maj 2013 12:18



Ja som sagt har ju nu fixat bur att ha på utställning till Baileys, då den jag har här hemma är strl XXL.

Den blir svår och tung att släpa på, så "slottet" får stå kvar hemma.

Blev en L att ha på utställning, vill ju inte att det ska vara trångt mm.

Så nu är det mesta fixat till uställning.

Satt och kikade runt lite på nätet idag, då jag vill ha en vetbed fäll att lägga i buren.

Och jag hittade en perfekt som jag bara måste ha!


 


Lite roligare än bara en blå, grön eller nått.

Ja jag vet att jag är svensk, men tycker inte alls det var lika snyggt.

Så en sån får det bli att ha i buren på utställning, super snyggt tycker jag!

Beställde även en burskål, en sådan man kan hänga i buren.

Slipper man ha den stå på burgolvet, så lätt att dem har ut den då.

Man vill ju att han ska ha tillgång till vatten liksom.


 



Så nu har jag liksom "läget" under kontroll och allt man behöver tills det är dags.

Längtar som en tok, ska bli så kul.


Hugs And Kisses



Av Jenny - 19 maj 2013 12:08



Ja igår lördag så var jag och Baileys hemma hos min kusin Ida med familj här i Iggesund.

Moster Janeth och Ante var där, likaså kusin Emil med familj och så även "mormor" Gertie och Bosse.

Vi grillade och umgicks och det var mycket trevligt och gott.

Baileys hade super kul ihop med mosters 2 hundar Wilma och Puma, dem tycker att han är lite små läskig.

Men det gick bra att jaga honom när han satte fart.

Baileys skötte sig utmärkt, snacka om att han har lugnat ner sig. Nu kan han lägga sig ner och slappna av.

Och behöver inte springa runt så fort någon rör sig mm.

Han fick dock sitta i lina medans vi åt, då jag ej vill ha honom tiggandes bredvid.

Sen så kom ju Mr B som jag kallar honom för, på att det faktiskt fanns ett hål i staketet.

Och då smet han emellan och kollade in grannarnas trädgård, och eftersom han valde att ej lyssna först när matte ropade. Så blev det lina efter igen.

Senare på kvällen så gick vi in och kolla Eurovision och då slocknade min prins.

Tror han precis som matte tyckte att det mesta var "skit", men så skönt se hur avslappnad han är.

Ni kan se bild på det längre ner bland bilderna på honom från eftermiddagen/kvällen.

Sista bilden är när vi var hemma igen.

Mys killen   .



                   


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards