En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Jenny - 4 maj 2013 22:25


Idag så har det regnat till och från, super trist så jag och Baileys ha mest hållt oss inne.

Eftersom han även varit lite "kass" i magen, så har jag ändå bara velat att han ska ta det lugnt.

Men alltid trist då vädret är grått liksom..

Dock så är magen helt återställd nu och jag tackar bäste Adrian för hans tips.

Hoppas på att det är bättre väder imorgon, då blir det en skogspromenad med min Baileys.

 

Pratat och hjälpt dem som har ena brorsan med hur dem ska göra för att få till stå träningen.

Alltid kul när man kan ge tips och råd tycker jag.

Har som vanligt även filmat när jag tränade med Baileys, var mest för att visa dem hur jag menade att jag gjorde.

Men samtidigt kul att ha kvar det för egen del.

 

 

Ska snart gå ut med B för sista gången ikväll, sen kanske kika lite mer tv.

Sen blir det nog sängen, är rätt trött.

Trots att man inte gjort nå speciellt, men antar att det är precis därför som man är det.

Sen även suttit och läst i lite olika "amstaff" grupper på facebook, och en del av dem har verkligen spårat ur helt.

Finns sådana bittra människor som inget hellre vill, än att trycka ner andra och framstå som proffs.

Fast det typ är det sista dem är, men iallafall.

Tragiskt att se hur vuxna människor kan bete sig.

 

Hugs And Kisses
 

Av Jenny - 4 maj 2013 00:24



   


Bilderna föreställer Baileys och Joker i samma sekund som vi kom hem igår 2/5.

Tror dem båda saknat varann nu när vi varit borta ett par dagar.

 

Iallafall så har vi mest tagit det lugnt efter hemkomsten, tror Baileys är lite "sliten" efter resan.

Även om han haft det super kul och det har varit nyttigt för honom.

Så är ju inte han van med att ha andra hundar runt sig hela tiden och heller inte att sitta i hundhus mm..

Men som sagt det har varit lärorikt för honom och vi har båda haft det super.

Inte svårt ihop med en person som Adrian och hans underbara hundar.

 

 

 

Bilden på Baileys är från tågstationen i Köping, han ställde upp sig själv och matte var bara tvungen att ta ett kort såklart. Alla vet ju att jag tycker pappa Shon är grymt snygg, men sonen Baileys är inte fy skam han heller.

Ska bli kul se vad domare tycker om honom.

 

Iallafall så tränade vi lite stå nu ikväll och det gick lika bra som alltid.

Vi är redo för debuten 1juni, ska bli så kul!!!

Först ser ni bilder som jag tog, sen efter kommer filmen på det.

 

           

 

 



Hugs And Kisses

 


Av Jenny - 4 maj 2013 00:20


                                                                           


Hade det underbart hos Adrian, dels så har han så mycket intressant att berätta.

Sen njuter man ju bara av alla hans fina hundar och framför allt av Baileys pappa Shon.

Vilken underbar hund, fast det är dem alla som sagt.

Var några nyttiga dagar för Baileys att hälsa på där och han hade super kul med.


Hugs And Kisses

Av Jenny - 4 maj 2013 00:12


                                                         


Hugs And Kisses

Av Jenny - 4 maj 2013 00:03


 

         

     

                   

   


Hugs And Kisses


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards