En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 30 april 2013

Av Jenny - 30 april 2013 14:27



Har det verkligen helt underbart här på vårt lilla "träningsläger"/semester..

Baileys älskar att ha sin egen ras att busa med och framförallt att dem finns där hela tiden.

Han hänger ju mest med halvsyrran Elita, men har även fått busa en del med Sheila.

Men mestadels med Elita då och från början hade han ju bara en "grej" i skallen.

Tvätta där bak och sen rida så mycket som möjligt, trots det att damen ifråga blev sur.

Men då hoppade man bara åt sidan och sen var det "pang på" det igen.

Men redan igår efter ett natt här, så hade han lagt av med det.

Visst han testar ibland, men inser rätt snabbt att hon inte vill han ska hålla på.

Så då busar dem och satan vilket tempo dem håller.

Och sedan blir det sova en stund.


Idag har vi inget kalas väder alls.

 Var skön sol först och vi njöt ute, men sen blev det typ storm och nu genom mulet.

Så vi myser inne istället.

Dem får turas om att hänga lösa i huset, då inte alla uppskattar varandras sällskap.

Passade på att fota Baileys och hans halv syster lite när dem va lösa.


     



Hugs And Kisses  

Av Jenny - 30 april 2013 13:46


Haft en kanon mysig måndag ihop med hundarna.

Baileys har landat och är inte alls lika på Elita och ska rida mm..

Hundarna har fått vara ute och busa och hänga med mig.

På kvällen så tog jag varsin promenad med dem, då min vänsterhand ännu inte funkar som den ska.

Så fick det alltså bli fyra promenader, vilket var mysigt och både jag och hundarna var nöjda efteråt.


Maverick

   


Sheila 

   


Elita

   


Baileys

 


Sedan så mös vi vid tv:n.


           


Man kan säga att jag njuter rätt rejält av att vara här och det gör nog Baileys med.

Han tycker det är super att ha polare att leka med.


Hugs And Kisses





Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards