En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 27 april 2013

Av Jenny - 27 april 2013 18:37

Idag så fixade jag det lite hemma på förmiddagen, innan det var dags att ta bussen till Hudik vid 14.05 Då jag och Baileys ska ta tåget imorgon bitti, för att åka på "träningsläger". Så sover hos Lollo och lilleman inatt.
Innan vi gick till bussen så var vi förbi och lämnade nyckeln till Annelie med familj, som är snälla och ser till Joker medans jag och Baileys är borta. Och även tömma brevlådan och så.

Baileys tycker ju alltid att det är lika kul att komma bort. Ännu mer om det finns barn eller hundar dit man ska. Då har han lite svårt att slappna av och lägga sig ner och bara sova. Så när matte ledsna, så tog jag på honom koppel och halsband. Och då somna han direkt, knäpp hunden liksom.

Nu sitter vi i soffan och kollar på "Nicke Nyfiken" och bara slappar. Har ätit lövbiff, ris, sås och sallad. Vilket var mums och efter det så fick Baileys sin mat och ut på en promenad. Så nu har han med slocknat i soffan igen, och antar planen är att lilleman ska göra det med. Så blir lugnt resten av kvällen och imorgon bär det av på "träningslägret", ska bli så skoj!
Och Baileys kommer vara rätt trött i skallen ;)..

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards