En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 25 april 2013

Av Jenny - 25 april 2013 23:14



 


Börjar med att bjuda på en bild ifrån gårkvällen.

Är dem inte bara så söta mina två fyrbenta grabbar jag har här hemma??!


 Iallafall så idag har ju jag och Baileys varit inne i Hudik för att passa fasters älskling Patrik, medans mamma Lollo var i skolan.

Vi tog och gick ner på stan för att mata ankorna vid Lill Fjärden, det var iallafall tanken.

Men det fanns typ inga ankor kvar, utan enbart en h*lvetes massa fiskmåsar mm..

Men det störde inte lilleman alls, han var lika nöjd med att mata dem.

Vi gick även och delade på en hamburgare med pommes, då han sa "Faster, jag är hungrig".

Så vi satt ute i solen och njöt av det, då man inte kan gå in när man har Baileys med sig.

Och ville inte stackarn skulle sitta ensam ute mitt i stan liksom.

Mötte även Angelica och hennes två söner, det är Patriks moster och kusiner.

Sedan kika vi runt lite och sedan blev det en promenad hemåt.

Innan vi gick in efter nästan 2 timmar ute, så gick vi förbi OK och köpte en läsk till mig och en piggelin till Patrik.

Som vi avnjöt i solen och sedan gick vi in.

Kan säga att Baileys är en pärla att ha med sig, han åkte buss utan problem och var lika lugn nere på stan.

Trodde väl att Patrik med skulle vara rätt nöjd och lagom trött efter tiden ute.

Men ack så fel jag hade, han röjde järnet när vi kom in med.

Och Baileys hade svårt att koppla av och somna, då man såg att han egentligen var så trött och inget hellre ville.

Men när Lollo sedan kom från skolan, så lagade hon och Patrik middag och då slocknade Baileys.

Efter middagen så prata vi lite och sen blev det bussen hem.

Kan väl säga att jag själv är super seg efter denna dag, men Baileys.

Ja han är totalt deckad, sovit som en stock hela kvällen.

Utom just när han fick sin middag och jag tvingade ut honom för att rasta sig.


 

     

         

 

         

     

   

   

     

   


  

Mycket nyttig dag för honom, då han är van att det bara är vi.

Så han behöver vara med om lite mer liv och rörelse.

Så även om han var lugn och så på stan, så märks de på honom att alla intryck tagit på honom.

För att inte tala om när lille Patrik for runt hemma liksom.

Men stolt över min Baileys oavsett, som till slut kunde lägga sig och slappna av.

 

Hugs And Kisses


Av Jenny - 25 april 2013 22:43



Vi hade en mys dag inne mest hela dagen, då jag själv låg i migrän..

Inte direkt roligt, men till slut så släppte den greppet om mig.

Och då tänkte jag ta en promenad till affären snabbt, gillar inte att sätta Baileys utanför egentligen.

Men kan göra det ibland, om det är kalas väder och jag bara ska in snabbt.

Men iallafall lagom när jag hade klätt på mig och vi begav oss ut. 

Ja då öppnar sig himlen och det börjar regna   .

Inte alls roligt, men som tur var så skulle Sofies kille iväg precis och tattuera sig.

Så jag och Baileys fick skjuts av honom ena hållet och lagom när det var dags att gå tillbaka för oss.

Ja då sken solen igen och inget regn   .


                                         


Jag vet att jag tar MYCKET bilder på min Baileys, men tycker att det är kul att fota och att ha bilder att se tillbaka på.

 

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards