En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 20 april 2013

Av Jenny - 20 april 2013 23:05


       


Började dagen med en kort morgon promenad, sedan frukost.

Efter det så räfsade jag lite ute på gräsmattan, medans Baileys bara njöt i solen.

Sedan blev det en promenad upp till Preem strax efter lunch, där han fick en kall korv och så gick vi hem.

Bara för att han är min bäste vän och så fin liksom.

(Bilderna ovan är från den promenaden)

 

 

(Baileys i väntan på promenaden med sina staffe flickor)

 

Sofie och jag bestämde att vi skulle ta en kvällspromenad med hundarna. 

Så vid 19 ikväll gav vi oss ut, helt fantastiskt väder.

Vi gick bort till vägen i skogen där vi brukar ha dem lösa, så att dem kunde få busa och spring av sig.

Dem hade super kul och njöt verkligen till fullo, nu har det nästan all snö smällt bort även där.

Så det fanns ju massa nya dofter mm.

Baileys var som vanligt ganska "döv" när matte försökte kalla in honom.

Så det är något vi måste träna hårdare på, han kan ju inte alltid leva på att han är ung liksom.

Funkar alltid kanon när vi är ensamma, men sämre när polarna är med.

Har självklart några bilder från denna promenad med, insett att jag nog får skaffa mig en system kamera.

Hade bilderna blivit bättre än när man går med en Iphone.

 

                                   

 


På vägen hem sedan så går man ju även förbi där Aragon bor,  den 5åriga dobermann hanen som Baileys bara älskar att busa med. Och hans husse ropade när vi kom och frågade om dem inte kunde få hälsa.

Så vi gick in på deras tomt en stund, så där gick dem sista krafterna.

Väl hemma sen så var Baileys klart nöjd med kvällens bravader.

Han har myst i soffan sedan vi kom in vid 20.30, snarkandes   .

Ska snart låta han kissa och sen blir det sova för natten, matte känner sig med trött.

 

   

 

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards