En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 12 april 2013

Av Jenny - 12 april 2013 17:57




Idag har det varit allmänt kallt och mulet..

Inte direkt väder som man få massa energi av.

Men tog Baileys och gick över till dem med Aragon, så dem fick busa lite.

Vilket uppskattades av dem båda, sedan så hade dem även en bullmastiff tik där nu.

Som dem skulle passa över helgen, så Baileys fick träffa henne med.

Vilket även det gick super, duktig liten kille liksom.


När vi sedan kom hem, så blev det raka vägen ner i badkaret för Baileys.

Då Aragon råkade kissa ner honom och den lukten vill matte ej ha!

Gick bra det med, men inte lätt duscha hund med bara en hand.

Men nu luktar han gott igen busen.


Ja som ni kommer se på första bilden så lever Baileys öron ett eget liv idag.

Annars så brukar dem ligga kanon bra, men då dem varit lite si och så nu ett par dagar.

Så valde jag att återigen tejpa dem, så hoppas jag att det sedan ska räcka.

Inte en chans att jag vill ha öronen rakt upp på honom liksom, ser ju helt galet ut!

Eller att dem ska ligga helfel, vore trist liksom..


På middags promenaden så fick han ha sitt täcke på sig, enbart för att inte bli kall.

Då han fick en dusch tidigare och så, kanske löjligt men då får det vara så.

Han spana på fåglar som vanligt..


Resten av kvällen blir det bara mys  .


      

 

     


Hugs And Kisses  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards