En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Jenny - 6 april 2013 20:16



 


Såhär med på noterna var Baileys på morgonen, då jag berättade vi skulle in till Lollo, fasters älskling Patrik och även hans kusin Milo som är där hemma. 

Ja jag fattar att han egentligen inte förstod vad som var på gång, mer än att det var något.

Men iallafall..


En vän var snäll och körde in mig och Baileys, uppskattas mycket!

Precis när vi kom, så höll Lollo på att klä på vild pojkarna för att gå ner till lekparken så dem skulle få göra av med lite energi..


     


Och man kan väl säga att dem for runt rätt bra, medans Baileys inte alls förstod varför han inte fick vara lös och busa med dem.

Men jag ville ej han skulle springa runt och kissa mm där barnen faktiskt ska leka. 

Så han fick snällt titta på.

När vi tyckte att dem hade fått busat färdigt och det var dags att gå in.

Så medans vi försökte få koll på grabbarna, så passar min egen buse på att krypa ut halsbandet!

Och gissa om jag typ fick panik när han inte lyssnar alls, utan bara tittar, viftar på svansen och drar åt andra hållet.

Inget jag alls uppskattade, då det faktiskt är en del trafik runt där mm...

Som tur är så sprang han in på ett garage område, så där kunde han fångas in igen.

BUSE!!!


Väl inne igen så hoppades man ju på att alla 3, hund och små grabbar hade fått göra av med en del energi.

Men så var ju inte fallet, dem körde på som dem var "galna" även inne.

Och dem fick med även Baileys i sina upptåg.


     


Milo var lite "osäker" på Baileys, men Patrik avgudar att leka med honom.

Och detsamma gäller Baileys, han älskar verkligen alla barn.


Efter enstund så blev det middag, Lollo bjöd på hasselbacks potatis, fläskfile och bea.

Var kanon gott!!

Efter maten så fick vi barnen att sitta lugnt i soffan, med lite mutning av godis och film.

Vilket Baileys inte var sen att upptäcka.

Och han är ju så söt när han på lite avstånd försöker charma till sig godis, eller?


   

 


Kan säga att grabbarna var inte det minsta intresserade av att dela med sig av sitt godis.

Inte för att jag förstår hur man kan motstå detta ansikte...'


   



Efter en stund så ledsnade Baileys och tyckte att grabbarna var tråkiga, så han såg till att hitta ett sätt att roa sig själv på. hn gick nämligen och tog en nalle och började busa med.

Och han kan leka rätt bra på egen hand, eller vad säger ni?

Sötnosen   .



Efter en stund av bus på egen hand så var han så trött, men ville inte riktigt slappna av och sova.


 


Man kan ju faktiskt missa något, men till slut så la han sig ner och somna gott.


   


Vi hade en kanon dag med full fart och massa skratt.

Vilket vi tackar dem alla 3 för, visst man fick ju räkna till 10 några gånger.

Men egentligen är ju grabbarna rätt söta   .

Nu ligger Baileys och sover gott efter denna dag på sin plats och jag tänker bara slappa i soffan.

Man blir rätt seg av att umgås med dem små, speciellt när man ej är van.


Hugs And Kisses



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27
28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards