En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Jenny - 11 mars 2013 20:51



Igår så sken solen här, helt underbart.

Så vi passade på att ha lite stå träning ute, vilket gick kanon bra.


 


Så stolt över att vara ägaren till denna fina kille.



Idag på förmiddagen så körde vi in mammsen till tåget.

Sedan så tog jag och moster Janeth en promenad med våra 4benta vänner runt Lillfjärden.

Var kanon skönt, då solen sken för fullt även idag.

Bra träning för Baileys att få gå någon annanstans än bara runt här omkring där vi bor.



Efter det så träffade vi hans favvo tjejer Maya och Freya med deras matte Sofie och gick en kort bus promenad med dem mitt på dagen. Sedan så följde tjejerna med hem hit, då Sofie skulle och kika på nå jobb.

Och jag tyckte Micke skulle få ite tid hemma utan hundar ihop med barnen.

Sen är även det bra träning för Baileys, att lära sig varva ner hemma med.

Trots att andra hundar är på besök liksom.


 


Alla tre fick varsitt ben som dem genast la sig på olika platser här hemma och tuggade på.

Så skönt och se hur bra dem funkar ihop.

Känns bra att veta att om man nu ska iväg, så kan man lämna Baileys till dem om det skulle behövas.

För han avgudar ju Sofie och Micke, och älskar även deras barn.

Och funkar kanon med hundarna.

Så dem skulle absolut ha mitt förtroende på alla sätt för att passa Baileys.


 


Dem är så söta ihop dessa tre, mupparna som vi kallar dem   .

Efter att tjejerna hade gått hem igen, så somnade Baileys gott.

Och kan säga att jag är glad han fortfarande är rätt liten, för annars hade hela soffan varit upptagen.


 


Nu ska jag fortsätta kika på tv och mysa i soffan.


Hugs And Kisses




Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards