En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Jenny - 5 mars 2013 17:51



 

Var ju in till stan med bussen på förmiddagen, för att ta en promenad ihop med moster Janeth och hennes två vovvar Puma och Wilma.

Gick lika bra som sist, Baileys gick på bussen utan problem även denna gång.

La sig rätt snabbt ner för att sova, trots att det tar bara c:a 10 min in till Hudik från oss.

Men skönt att se att han kan slappna av och bara "gilla läget".

Mattes duktiga prins liksom.

Även promenaden gick super och efter den så körde Janeth hem oss.


Vi tog det lite lugnt några timmar och Baileys fick sova.
Sedan blev det en promenad ut på sjön så han fick busa av sig med sina 2 favorit tjejer Maya och Freya.

Märks så väl att lillkillen känner dem nu, han är mer på och tar för sig mera nu.

Dock hitta Baileys ett vass strå som var himla kul att busa med, medans tjejerna busa med bollen.

Han kallas ju inte för "tjuren Ferdinand" för intet liksom   .



 



Men även han var ju självklart med och sprang och jaga den som hade bollen.



 



En lyckad dag, så tacksam för alla underbara människor jag har runt mig numera   .

Sen den otroliga glädje och kärlek som Baileys skänker mig.


Mamma fick ju brorsans gamla Iphone 4s idag med, så hjälpt henne att förstå hur allt funkar och så.

Och nu har hon tagit sin första bild och Baileys fick vara modell..


 


Hugs And Kisses





Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards