En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg under februari 2013

Av Jenny - 5 februari 2013 12:28



 


Helgen som var menat att bli något bra, slutade ju på sämsta tänkbara sätt..

Aldrig varit med om något liknande och jag hoppas jag aldrig mer får vara det heller.

Hade det kanon trevligt både fredagen och hela lördagen, fram till c:a 02.30 natten till söndag.

Då vet jag inte riktigt vad som hände, och jag tänker ej gå in på det så mycket i bloggen heller.

Dem som står mig nära vet , det får räcka..


Iallafall så vart det en lugn söndag hemma med mammsen och sen Lotta som var här för att hälsa på mammsen.

Vi hade trevligt och Lotta lagade middag till oss, egen gjord potatisgratäng och stekt oxfilé.

Vilket var mums, det skrattades och pratades en hel del.

Och  det var skönt att slippa sitta och tänka på natten som varit.


Igår måndag så åkte Lotta hem igen och det hände inte så mycket alls här hemma.

Jag själv började känna av en förkylning och idag har jag jordens huvudvärk, genom täppt och svettas som en galning. Så antar att jag har feber med   .

Fast det var ju inte otippat att man skulle bli sjuk som sagt.

Så idag tänker jag bara gå ut när jag måste med Baileys, annars myser vi inne.

Mamma är just nu inne hos Lollo och Patrik, då Lollo har migrän mm..

Så hon åkte in för att hjälpa henne med Patrik lite, eftersom han är hemma från dagis.

För att han haft feber och så igår kväll/inatt.


Nej nu bäddar jag ner mig igen..

Men bjuder på en bild från igår kväll, togs sista svängen jag rastade Baileys.


 


Hugs And Kisses


Av Jenny - 1 februari 2013 11:24

Ja då var dagen äntligen här, jag och Baileys ska ut på äventyr. Vi ska till Timrå några dagar och träffa en person ;).. Självklart fick Baileys följa med, så nu sitter vi på tåget till Sundsvall, för att där byta till Timrå.
Han är så duktig, gick på tåget. Ja eller matte bar honom, men tog inte lång stund innan han gäspa och sedan la sig ner för att sova.
Stjärnan liksom!

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards