En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 26 februari 2013

Av Jenny - 26 februari 2013 09:21





Idag blev det träning på apport och inkallning, det gick kanon. 

Och vi avslutade medans han gjorde rätt, sen fick han busa lite.

Då jag inte vill att han ska börja tycka det är tråkigt.

Har en spårlina på honom, ifall något som är mer intressant än matte skulle dyka upp.

Sett att fler använder det av sig, så tänkte att det var ett bra sätt att lära honom på.

Ifall han skulle få för sig att dra på egna upptåg, så kan jag stoppa honom och avleda honom.

 

 

 

 

Baileys och jag var båda nöjda efter en timme ute i solen, ja tro det eller ej.

Men den var framme och det var faktiskt riktigt skönt ute med.

Hade inte ens min tjocka vinterjacka på mig, vilket kändes bra..

Sen blev det mys inne och som vanligt så tog det en massa kort.

Då jag tycker att denna kille är det finaste som finns.

 

 

 

Vi tränade även lite på kvällen sen med, på detta med att stå.

Och det börjar ta sig riktigt bra, bara bakbenen som ska stå helt rätt med.

Men det har vi gott om tid att träna på, då tanken inte är att ställa honom förän i sommar.

Då alla säger han är så lovande, så valt att spara på debuten och låta honom bli mer "färdig" innan det är dags.

Men han är bra snygg lillfjanten, så klart att det är lockande att ställa ut redan nu.

Speciellt när man ser andra göra det, men vi ska vänta.

 

 

 

Mamma var snäll och hjälpte till att fota.

Vi tränar ju ute på detta med, då det ger lite mer störningsmoment och så.

Och det har funkat lika bra det med, vi ska försöka fota det med någondag.

Bra nu medans mamma är här, så man kan få hjälp på den fronten.

Svårt att göra båda delar själv liksom.

 

Hugs And Kisses

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards