En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 19 februari 2013

Av Jenny - 19 februari 2013 22:58


 

Idag fick Baileys vara ensam hemma några timmar, medans jag och mamma tog en tripp in till Hudik.

Och inne i Hudik finns det ju en halvstor "sjö", eller vad vi ska kalla det. 

Som ligger precis bredvid busshållplatsen när vi ska åka hem.

Och där finns det en satans massa änder, och djurvän som man är så kunde vi ju inte låta bli att mata dem.

Vilket resulterade i att hela gänget ville komma till oss, och som ni snart ser på bilderna så är dem rätt många!!

 

        

 

Och följde typ efter en när man försökte lämna dem.

Men iallafall, ska ta Baileys och åka in med bussen någondag.

Så han får se alla dessa fåglar och sen samtidigt få lite miljöträning..

Men iallafall så hade Baileys skött sig exemplariskt som vanligt när han är ensam hemma.

Och nej jag har honom ej i bur, han är lös i hallen och köket.

 

Baileys liv går ju inte bara ut på att träna massa olika saker, då hade han ju snart inte alls tyckt att det var roligt liksom. Utan som sagt gör vi det bara korta stunder lite då och då.

Han fick på middagspromenaden idag träffa sina två favvo tjejer Maya och Freya.

Och det är ju något som står högt i kurs hos honom. Jag och Sofie tog dem 4benta och gick en sväng ut på sjön.

Så dem fick springa ordentligt och busa, vilket uppskattades.

Baileys var för en gångs skull trött och väldans nöjd efter den svängen.

Vilket jag även fick höra av Sofie att hennes tjejer med var, vilket inte är allt för vanligt   .

Ska under visa en film som visar hur Baileys brukar vara när han kommer in från promenad.

Men idag sov han gott   .

 


 

 

Hugs And Kisses

 


Av Jenny - 19 februari 2013 22:46



Tränade lite nu ikväll igen och eftersom sitt,stanna kvar sitter ordentligt nu.

Så tog vi ligg, stanna kvar ikväll. 

Och la till slut även godis framför honom, vilket han klarade galant!!

hade hjälp av mammsen, så jag kunde filma det hela   .



 



 


Matte är stolt över honom :) ..


Hugs And Kisses
 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards