En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 18 februari 2013

Av Jenny - 18 februari 2013 21:33



Baileys fick busa med sina två favvo tjejer idag, nämligen Maya och Freya.
Och idag var han inte alls lika "osäker" som han varit innan.
Så det var riktigt kul att se, då dem funkar så bra ihop..

 

    

                            

 

Dem hade skoj som vanligt

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 18 februari 2013 19:28



Idag tränade vi lite på sitt, stanna kvar och det gick super.

Jag bad honom sitta, sedan stanna kvar och gick c:a 8-10m ifrån honom.

Sedan stannade och väntade c:a 15 sek innan jag gick tillbaka till honom.

Och Baileys var super duktig och förstod precis vad matte ville.

 

   

 

Efter det så gick vi hem igen, och där fick han träna lite på inkallning och apportering.

Han hittade en pinne som han tyckte var super kul, så med hjälp av den testade vi lite.

Han fick sitta bredvid mig, jag bad honom stanna.

Sedan kastade jag pinnen, han skulle fortfarande stanna sittandes bredvid, tills det att jag sa apport.

Och då flög han iväg som en kanon kula, hämtade pinnen och kom till mig med den på inkallning.

Ja iaf 4 av 5 ggr   .

Men träning ger färdighet så.

 

       

 

Jag är iallafall lite stolt över min snygga kille   .

 

Hugs And Kisses


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards