En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 17 februari 2013

Av Jenny - 17 februari 2013 22:42



Idag har varit en lång, men helt fantastisk dag.

Massor med känslor, skratt och prat.

 

Började med att åka förbi hemma hos Jossan (hon som köpte Heddan av mig) för att hämta upp buren som vi köpt till Baileys för längesedan.

Sen så bar det av till Kolsva för att hälsa på hos Adrian med Kennel Sugar Daddys.

Då det är han som har Baileys pappa och även en del halvsyskon.

Var super kul att få träffa hans pappa Shon (Old mountain´s shoshoni) live, han är helt underbar på alla sätt.

Och att få se honom leka med Baileys, det värmde i hjärtat extra mycket.

Baileys fick även träffa hans andra hundar och leka med dem med.

Och vilket tålamod dem hade med lillgrabben, helt fantastiskt!!!

För att inte tala om att Baileys blev en helt annan hund, när han fick busa med sin egen ras.

Tror allt dem är lite "rasister"   .

Iallafall fick man lära sig en del man inte visste och sen bjöd Adrian på något som jag ALDRIG trodde jag skulle äta.

Nämligen smörgåstårta med skaldjur och dessutom tycka att det var gott   .

Efter fick vi även princesstårta, så var både gott och otorligt trevligt..

Kan säga att efter att ha träffat hans vuxna hundar, ja då är jag mer övertygad över att jag valt rätt ras.

Och mamma som varit lite "skeptsik" till mitt val, ja hon ändrade uppfattning om dem med.

Bjuder på lite bilder på Baileys och pappa Shon, inte dem bästa då det var svårt att fota när dem rörde sig hela tiden.

 

               

 

Efter att vi hade varit där några timmar, kan säga att tiden flög iväg.

Och vi kunde stannat flera timmar till, men vi hade ju några ärenden i Uppsala innan hemgång.

Väl i Uppsala så var vi upp och hälsa på älskade mormor, och jag blev så berörd av det att tårarna rann.

Hon är ju så söt och go, denna lilla dam som lever i en egen underbar värld nu (dement).

 

     

 

Efter att vi varit hos mormor en stund, så bar det av upp till kyrkogården för att tända ljus för min älskade och saknade bror Patrik.

Skulle mött upp en "vän" där med var det bestämt, men den behagade ej svara i telefonen idag.

Vilket jag tycker är sådär, blev lite besviken då det var bestämt.

Men det fick ej förstöra stunden.

 

 

 

Går inte en dag utan att man tänker på honom, och man saknar honom massor.

Hoppas att du har det bra där uppe, men det tror jag.

En dag ses vi igen   .

 

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards