En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 8 februari 2013

Av Jenny - 8 februari 2013 13:57



Säkert många som kommer tycka att jag är skitlarvig nu, men har ju haft lite oro för detta med att släppa Baileys lös på promenad. Då han ibland låtsas att han inte alls hör matte och går åt eget håll.

Men detta har ju hänt hemma på tomten och det är väl klart att han känner sig trygg här hemma liksom.

Sen får man ju inte glömma att han faktiskt inte är en vuxen hund och att det tar tid att lära sig allt.

Så idag var det då dags tyckte jag, så tog mitt busfrö och gick på en 45 min promenad.

Valde en väg där jag vet att man har uppsikt och koll om det nu skulle komma andra och gå. 

Och sen kommer det inga bilar heller, då det är en gångväg.

Det gick kanon, han lyssnade perfekt och kom direkt på inkallning när matte ropade.

Han hade dessutom stenkoll på mig hela tiden, så fort han kom c:a 10-15m ifrån matte så stannade han upp och kollade så att jag fortfarande var kvar. Ena gången gömde jag mig bakom ett stort träd och det tog bara nån sekund så hade han hittat mig.

Stolt matte och otorligt duktig vovve.

Självklart hade jag ju kameran med mig, så här kommer bilder.


          


                                 



Hugs And Kisses  

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards