En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 9 januari 2013

Av Jenny - 9 januari 2013 12:33


Moster Janeth kommer och hämtar mig och Baileys vid 13. Då ska vi hem till henne och umgås, samt äts middag. Trevligt att hitta på något liksom..

Iallafall så går det fortfarande super med lille Baileys, det har dock hänt några olyckor inne. Men det är nog jag som inte varit helt uppmärksam då.
Igår fick han vara ensam hemma typ 2 timmar, medans jag åkte med Annica och handla lite. Och då hade han skött sig perfekt, inga hyss eller olyckor inne. Och blev bara super glad när matte kom hem.

Jo så har jag ju fått kontakt med en super trevlig person, vi kan snacka o timmar och det blir mycket skratt mm.. Ska nog ses i slutet av månaden, vilket ska bli spännande. Även om jag själv hade kunnat setts NU!! Men den som väntar på nå "gott", väntar aldrig för länge sägs det ju..

Nu ska jag göra mig klar och ge Baileys lunch. Bjuder även på lite bilder på honom, bla i hans nya fina tröja..

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards