En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Jenny - 1 januari 2013 17:26



Igår blev det nyårsfirande hemma hos bror och dem, vi var e hel del folk.

Super trevligt var det, men som typ enda singel kände man sig lite som "en fisk på land" liksom..

Men som sagt vi hade super trevligt oavsett och jag hade ju Baileys med mig.

Som för skötte sig exemplariskt, han var cool lugn fast det det var så mycket människor, en hel del liv och folk som smällde av en hel del smällare under hela kvällen.

Var kanon god mat som brorsan fixade med, och ja mycket skratt mm..

Tack till alla inblandade..


Lite bilder på Baileys från kvällen..


       


Han busa en del med brorsans son innan alla andra människor dök upp och dem hade verkligen super kul ihop.

Så söta så..


   


Han blev sen trött och då kunde inget hindra honom från att somna i soffan, varken musiken, smällarna eller allt folk.

Hände inga olyckor inne på hela kvällen och han var super lätt att ha med sig.

Duktiga lille killen liksom..



Idag har både jag och Baileys mest slappat i soffan, tror vi båda är lite sega efter gårdagskvällen..

Sett på tv och bara myst, ja och såklart varit ute med.


     


Ja även Joker har varit med på ett hörn, när han inte varit ute..


 


Så man kan väl säga att årets första dag varit lugn, samtidigt som det varit kanon väder ute.

Blå himmel och solen har tittat fram, super skönt!

Vill bara att våren ska komma nu, men det är väl ett tag kvar men iallafall..


Jag tog även en tripp till affären med min granne, så då fick Baileys vara ensam hemma.

Någongång måste ju vara den första liksom.

Jag satte för kompostgallrena och sen så åkte jag..

Och han hade varit super duktig dem c:a 20-25min det tog för mig.

Han hade dock rivit ner gallret in till vardagsrummet, men enbart för att lägga sig i soffan.

Där låg han så snällt när matte kom hem.

Duktig kille liksom, inte hittat på nå hyss direkt.


Nu ska han snart få sin middag och sen ska vi ut en sväng igen.

Sedan blir det laga middag till mig själv.


Hugs And Kisses


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards