En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 8 september 2012

Av Jenny - 8 september 2012 21:16



Idag har man ju varit och firat att fasters älsklings kille som fyllde 2 år..

Helt sjukt va tiden flyger fram..

Lollo hade bakat en kanon god tårta som vi alla njöt av...

Angelica, Fredrik, Milo, Lina, Frida och Elaj var också där..

Han fick massa fina presenter och det var full fast på grabbarna..

Var super trevligt, Lina skjutsade hem mig sen. Tack så mycket..

 

Fick även höra via Lollo, att brorsan kommit 2:a borta i Spanien.

Grattis till dig bror och nu ska han även ha fått biljetten han behövde för VM i Las Vegas.

Så nu är det bara att åka dit i oktober och visa dem hur man gör   .

 

Hade ju hoppats på att jag skulle iväg på "äventyr" nu ikväll..

Men så blev det inte, hoppas istället att det blir typ imorgon..

Fast det visar sig som sagt..

 

Ligger just nu i soffan, lyssnar på musik och låter tankarna flyga..

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 8 september 2012 00:00




 


Idag 8/9 så fyller fasters älskling 2 år..

STORT grattis till världens bästa lillkille   .

Helt sjukt känns som det var igår brorsan ringde och sa han var född.


 


Glömmer aldrig första gången jag fick träffa dem med lille Patrik.

Han var så liten och oskyldig.

Knappt så man våga hålla honom, men man föll ju direkt för honom.

Man kan inte annat än älska honom.


 


Lilleman börjar bli stor, glömmer aldrig när han tog sina första steg.

För det gjorde han faktiskt här hemma hos faster, har det till och med sparat på film..
Minns jag ringde Brorsan och Lollo direkt..

Jag hade till och med tårar i ögonen..


       

Augusti 2011

 

 

     

Augusti 2012


Och nu springer han runt och hittar på bus hela tiden.

Man hinner knappt med..

Jag kommer alltid finnas för denna lille kille, och fan ta den som kommer vara dum mot honom..

      



Hugs And Kisses



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards