En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Jenny - 6 september 2012 16:27



Har suttit och fått lite pluggande gjort, och sen väntar jag även samtal.

Försökte själv ringa igen, men det var inget svar.

Hon skulle ringa tillbaka på eftermiddagen sa hon tidigare, men jag menar snart har dem väl slutat för dagen..

Hoppas att dem hör av sig idag, så man vet liksom.

Annars får man se om man kan lösa det på annat sätt..

Jag har gjort vad jag kan just nu iallafall..

 

 

För en stund sedan när jag satt här så lät det som ytterdörren skulle slås in, någon bankade som en galning.

Flög nästan ur soffan, gick och kolla i nyckelhålet.

Och utanför stod det en ung tjej, jag tänkte bara "vafan" och sedan öppnade jag.

Var från ett elbolag som reagerat på att vi har så hög el här, så fick man lite information och papper..

Ska läsa igenom det och kolla lite sen..

 

Fick precis ett samtal som gjorde att jag kom av mig i bloggandet..

Pirr i kroppen istället  och ett leende på läpparna..

Känns så enkelt och okomplicerat att prata med denna person..

 

Livet är helt klart på väg åt rätt håll.

Och det på alla plan, även om man får kämpa lite mer på vissa saker såklart.

 

Hugs And Kisses

 

 

Av Jenny - 6 september 2012 00:44





Med denna video säger jag godnatt & sovgott

  

 

Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards