En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 28 augusti 2012

Av Jenny - 28 augusti 2012 10:43



Joker väckte mig klockan halv sex imorse och talade starkt om att han var hungrig..

Fjäskade och åmade sig som bara den och förstod inte alls varför matte inte gav honom mat.

Stackarn säger jag bara, jag valde dock inte att gå ur sängen förrän 7.30

Led med Joker som verkligen visade att han var MYCKET hungrig och inte alls nöjd med läget.

Brorsan kom vid 8 och sen vid 8.40 drog vi in till Hudik för att lämna Joker hos veterinären, jag får hämta honom igen vid 14.00 Får se hur han mår då, men det ska nog vara ok.

Han var lite missnöjd över att åka bur i bilen, men det släppte sen..


Efter så åkte bror och jag till polisen, han skulle fixa pass. Och sen bar det av och köpa busskorten till mig och Lollo så vi kan ta oss in till skolan. Ja det funkar ju annars med, men skönt veta att man slipper betala varje gång liksom, man tjänar ju på det i längden.


Nu är jag hemma en sväng för att sedan åka tillbaka in till stan och handla lite och hämta hem Joker.

Så hoppas jag även på att min skolbok ska hinna komma, så jag får den innan lektionen imorgon.

Annars så får jag helt enkelt förklara läget för läraren, inte hela världen liksom.

Fick ju reda på i torsdags att jag kom in och det var ju så sent som förra tisdagen jag sökte. Så inte så konstigt att man inte har boken redan..


Så när man är hemma sen och lär ju ha en katt som har lite ont, så ska jag städa här hemma.

Det behövs kan jag säga, har varit lite "lat" några dagar nu och det syns direkt.

 

Och sen måste jag ju säga att "fjärilarna" fortsätter att infinna sig..


Ha en bra dag alla.


Hugs And Kisses

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards