En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 27 augusti 2012

Av Jenny - 27 augusti 2012 12:30










Hugs And Kisses


Av Jenny - 27 augusti 2012 11:36



Ja idag fick man ju lönen då..

Började dagen med att släppa ut vilddjuret till katt, Joker har fart runt som en galning inatt.

Men till slut somnade jag och släppte som sagt ut honom så fort jag vaknade.

Sedan så gjorde jag det där som man alltid tycker är lika roligt, nämligen betalat räkningar.

Yeeeey   .


Ska gå ner och hämta ut mitt paket från Jotex sen, med mina nya sovrumsgardiner och sen nytt till badrummet i.

Så det blir spännande att se om det är så snyggt i verkligheten som det såg ut på nätet. Det andra som jag beställt innan levde ju upp till förväntningarna, så hoppas på att detta gör det med.


Annars har jag inga speciella planer för dagen, kanske städa lite och så. Plocka ner lite i köket så har man börjat någonstans. 

Imorgon bitti ska jag iallafall åka till Hudiksvalls smådjursklinik, Joker ska nämligen bli kastrerad, vaccinerad och ID-märkt i örat. Får se vem som kör mig, antagligen så blir det hans uppfödare som gör det, vilket bara är så snällt av dem. Ställer verkligen upp i alla lägen och nu när jag flyttar så kan jag ställa upp som kattvakt åt dem. Så då kan man ge tillbaka lite med.


Ha en bra dag alla..


Hugs And Kisses


Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards