En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 27 juli 2012

Av Jenny - 27 juli 2012 11:42


Idag så är det RIKTIGT varmt ute, man nästan smälter bort   .

Var ju ner och tog ut pengar till brorsan, fick ju låna av honom innan lönen kom.

Så jag kunde storhandla hem mat och så när dem var och gjorde det.

Sedan så gick jag till konsum och hämtade mitt paket från Jotex   .

Kan säga att det inte var direkt skoj att bära hem det i denna värme, men det ska bli desto roligare att öppna det.

Hoppas bara att det jag beställt är så fint som jag hoppas och tyckte när jag såg det i katalogen.

Ska ju inhandla lite mer senare från samma ställe, men avvaktra lite. Ska ju liksom inte flytta riktigt än, men snart. Kul med nytt då liksom.

 

Pratat med Lollo med, hon ska in till stan en sväng med lilleman. Möta upp Lina mfl och kika runt lite.

Ville jag skulle med, så får se om jag åker in sen när jag fixat lite här hemma.

Gäller ju liksom att passa på att göra sånt man inte hinner annars när man jobbar, eller rättare sagt sånt man inte orkar då. Skulle även vilja ta en tripp till Dollar Store och då även passa på att kika på Jysk eftersom dem ligger vägg i vägg. Men vi får se hur jag gör.

 

Har ju glömt att berätta en annan sak med..

Min "lille" Joker har nu blivit pappa, dem föddes inatt/imorse.

Uppfödarn trodde inte att det var klart än, så ska bli kul och höra hur många det blev till slut.
Och vad det är för färger på dem små liven...
Så hoppas jag ju även att det finns nå hanar ibland dem, då tanken är att jag ska ta en son till Joker.

 

 

Nu ska jag dammsuga och sedan ta en dusch.

 

 

Hugs And Kisses

 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards