En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Jenny - 25 juli 2012 21:54



Idag har man jobbat då, känt mig helt död efteråt. Gick dock bra att jobba , men man kan ju undra om man tar in vilka "nötter" som helst . 

Så drygt när man får gå och vara på någon hela tiden, man tycker ju att man ska ha kommit in i det efter 2v. Och ännu mera när man säger man jobbat som detta innan..

Man blir ju nästan tokig!! Känns som man får "dubbel" jobba hela tiden.

SUCK liksom!


Iallafall så har jag idag beställt kastrerings tid åt Joker, den 28/8 kl 9.00 Inne i Hudik på Hudiksvalls smådjursklinik, han kommer även då att bli tattuerad i örat och vaccinerad. Så när vi sedan flyttar kan alla vara lugna, blir inga bebisar och så tack vare min misse iallafall   .


 


Just nu väntar jag ju dock bara på att Jokers uppfödare ska höra av sig och säga att bebisarna är födda. För Joker hann ju med att bli pappa en gång iallafall och dem kommer ju att födas vilken dag som helst.

Och tanken är ju att jag ska ta en hane ur den kullen. Redan kommit på vad den ska heta med, "Junior" blir det efter som de är Jokers son. Väntar med spänning på att se vad det blir för färger och så, med största sannolikhet blir det ju svart och svart/vita. Med tanke på Joker är svart/vit och mamman svart. Så man kanske kan få en liten Joker kopia    . Nej men exakt lika vill jag ju inte att dem ska vara, men iallafall.

Finns ju bara en Joker liksom   .

 

Nej nu ska jag kika tv ett tag och sen får det nog bli sängen.

Känns som jag har feber och hela skiten, så less på att det aldrig bryter ut helt.

Utan bara "finns" i bakgrunden hela tiden liksom...

 

Hugs And Kisses



Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards