En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 13 juli 2012

Av Jenny - 13 juli 2012 23:07



Vet att jag förut har suttit och "sågat" min brors flickvän totalt..

Så tänkte att när det inte alls är så länge, skulle skriva om det med..

Och kan erkänna att jag inte alls accepterat henne som person förut.

För mig var hon en ytlig bimbo med opererade bröst, som bara tänkte på sitt utseende.

Vilket gjorde att jag inte var minsta intresserad av att ha henne i mitt liv, men visst jag kunde väl acceptera henne typ. Med tanke på att det ändå var brorsans tjej liksom. Men att umgås med henne mer än jag behövde? Nej du det fanns inte i min värld.


Men så kom det bara en dag när jag tänkte att "vafan", jag ger henne en chans iallafall. Oavsett så är hon ju en del av familjen och bror älskar henne liksom. Så helt "blåst" kan hon ju ej vara   .

Och insett mer och mer att det är en rätt ok tjej faktiskt   .

Dessutom så är vi inte alls så olika som jag först trodde liksom, vi har båda haft det "svårt" på vårat sätt.

Och hon är absolut inte alls den "bimbo" som jag trott i mitt eget lilla huvud och idag är hon nog den tjej som står mig absolut närmast. Den jag vänder mig till när ja behöver prata och den som lyssnar om hon behöver det.

VILKET jag aldrig i min vildaste fantasi trodde skulle hända förut, men så är det.

Och jag är så sjukt glad att jag bestämde mig för att ge henne en chans och  släppte in och lärde känna henne. För hon är en underbar vän, en sån som vi alla vill ha   .

 

Så ja förutfattade meningar kan ställa till så mycket som inte borde hända.

Men man är ju inte mer än människa och lär av sina misstag liksom.

 

Kan ju även tillägga att jag själv kan vara en riktigt bitch när jag sätter den sidan till och är inte alls "fläckfri" på något sätt. 

 

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 13 juli 2012 11:41



 


Jag är just nu världens lyckligaste tjej!!!

Fick just veta att jag får ta brorsan och deras gamla lägenhet när dem flyttar.

Så jävla nice!!!!

Blir så mycket bättre än att bo i denna betonglåda, även om den är fin.

Så har jag liksom aldrig riktigt trivts i den, men nu blir det toppen!

Visst detta är en 2:a och den nya en 4:a, men det är MITT kontrakt!!

Gräsmatta, egen ingång och även balkong på övervåningen.

Och eftersom mamma bor hos mig när hon är hemma, så får hon ett eget rum nu med.

Dessutom blir det bättre för Joker med, mer kattvänligt än att bo här vid vägen.

Han ska även få en egen kompis, det hade jag redan bestämt om jag fick denna lägenhet.

Så det kommer bli jag, två missar och mammsen när hon är hemma.

Glad så att jag snart spricker, nu kanske man kan börja trivas på riktigt här uppe.

Nice boende, ett jobb man trivs med och underbara människor runt mig.

 

Nej nu måste jag börja göra mig klar för att gå till jobbet, 14-21 står på schemat ikväll.

Tar bara 5 minuter att gå, men ska plocka undan lite hemma innan.

 

Ha en fortsatt trevlig dag alla.

 

Hugs And Kisses

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards