En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Jenny - 12 juli 2012 12:01




 


Har ju kännt mig lite hängig ett par dagar, senast på jobbet så kände jag mig yr och illamående..

Och nu kan man väl säga att det brytit ut ordentligt.

Igår så hade jag kallsvettningar, huvudvärk, värk i kroppen och bodde i stort sett hela kvällen på toan.

Fick inte behålla något som jag åt.

Idag är det samma visa, förutom att jag inte behöver ligga runt toastolen.

Så det ska man kanske vara tacksam för, men jag svettas och fryser om vartannat och har fortfarande grymt ont i kroppen. Känns som jag har en träningsvärk från helvetet!!

Kanske borde ringa och få en akut tid ner till hälsocentralen? Hmm fast man vet ju att dem kommer säga att det är vila som gäller. Att man inte ska överanstränga kroppen som jag mår just nu.

Och det är precis vad jag gör iaf, vilar alltså.

 

Som tur är så har jag ju varit ledig nu både igår och idag, men imorgon är tanken att man ska jobba kväll. 

Och så även på lördag och söndag, vilket inte alls känns som det kommer att funka så bra just nu.

Men jag vill verkligen inte sjukanmäla mig, jag behöver pengarna som det ger att jobba helgen.

Men om det inte blir bättre, så får jag nog lov att inse att jag måste ringa och säga till.

Kan ju inte utsätta dem boende för vad det nu är jag har och sen så orkar jag inte jobba heller som jag mår just nu.

Men som sagt, avvaktar ett tag till och hoppas på det bästa.

 

Hugs And Kisses

 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards