En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Jenny - 7 juli 2012 14:44



Det är ju självklart att bara för att det varit toppen väder ett par dagar nu. 

Så var det ju dags för regn och rusk, bara för att man själv ska vara ledig liksom.

Som om inte det vore nog, så vaknade man upp och det känns som en lastbil kört över en.

Ont i precis hela kroppen och orkar knappt lyfta armarna   .

Inte alls skönt, men som tur är så har man inga "måsten" alls idag och kan bara ta det lugnt.

Men imorgon hoppas jag och ber att det ska vara bättre, då ska man nämligen passa lilleman.

Och det blir ju ingen höjdare om man har så här ont i kroppen mm...

 

Nästa lediga dagar ska jag dock ha enbart för mig själv, nu har jag varit barnvakt två av två lediga helger som jag haft. Så nästa blir det inget av med det, oavsett vad som ska göras.

Och nej ja klagar inte över att vara det, men känner att min kropp och jag själv behöver göra något bara för min egen del. Om det så bara är att slappa i soffan..  Jag älskar min brorson, ställer gärna upp och passar honom och umgås gärna med honom, så det handlar absolut inte om det.

Men tror att jag måste hitta på något för min egen del med, när jag inte jobbar. Då jobbet börjat påverka mig negativt känner jag. 

 

 

 

Nej nu ska jag fortsätta kika på V75 direkt på 4:an från Halmstad, strax dags för guld divisionen.

Och det betyder att de då är dags för en av mina absoluta favorithästar. Både en grymt fin travare och sen är han ju bara så snygg med. Nämligen Caballion, som "felat" bort sig några starter och inte funkat som han ska. Men samtidigt varit kanon fin om man bortser från det. Så nu hoppas jag att allt ska funka och att han återigen visar vilken J*VLA häst han är. Så vore det så kul för Camilla om hennes skötebarn kunde få vinna igen..

 

 

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 7 juli 2012 00:12



 


Känns faktiskt så, som att jag inte ens ska klara att hålla ögonen uppe länge till..

Som att jag skulle druckit en hel del, är det ett tecken på att man är rätt slut?

För jag har faktiskt inte ens tagit en öl eller så.

Såg filmen som var på trean tidigare ikväll " Skilsmässa på franska".. 

Men jag kan ju ej påstå att jag minns så mycket av den, så kanske är dags att inse att man borde sova.

 

Jobbet tar rätt mycket på en, huvudet är helt slut efter ett arbetspass.

Så har ju vissa sina egna regler och tider, vilket gör att man blir ännu mera less och irriterad.

Och gör inte annat än att klaga heller, vafan sluta jobba då vet jag..

Vi andra tycker eran negativa energi är dryg!!

 

Natt natt på er, så hörs vi nog imorrn.

 

 

Hugs And Kisses

 

 

 

 

 

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards