En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg under juni 2012

Av Jenny - 25 juni 2012 11:23






Magisk låt, så man vill ha det   .

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 25 juni 2012 11:00



 


Det är faktiskt det, kanske inte såpass att det är istappar.

Men det är absolut inte varmt!

Tycker att sommaren kan ta och komma tillbaka nu.

Jag håller på att plocka, torka, dammsuga här hemma.

Så visst det är väl inte hela världen att det är kallt ute, men man får ju så mycket mer energi av att se solen lysa liksom.

 

Hugs And Kisses

 

 

Av Jenny - 25 juni 2012 10:04



Godmorgon på er. 

Planen var ju att jag skulle sova ut ordentligt idag, och det har jag gjort.

Insåg dock att det är super trist väder ute, men det passar ju bra att jag tänkt städa då.

Behöver man inte ha dåligt samvete för att man stannar inne liksom   .

Utan kan med gott samvete röja runt här inne..

Inte äns Joker vill gå ut, han titta på mig som jag var tokig när jag öppnade porten åt honom. Och sprang snabbt tillbaka in i lägenheten.. 

 

Sen vill jag säga tack till Jossan som återigen hjälpt mig att fixa en fin header mm till bloggen. Jag är super nöjd, det blev jätte fint   .

 

Igår kväll så blev det fotboll för min del, såg kvartsfinalen mellan England och Italien.

Hoppades ju någonstans att England skulle ta hem det, men Italien gjorde det.

Gick så långt som till strafflägning, vilket resulterade i att Italien vann. Och det var dem värda kan jag säga, bla så la Pirlo en helt sjukt snygg chipp in i mål. Och återigen så åkte England ut på straffläggning.

Så i semifinalerna möts Spanien - Portugal och sen Italien - Tyskland, tror att det kommer att bli Spanien - Tyskland i finalen sen. Och det har jag sagt från början av detta fotbolls EM.

 

Aja nog pratat om detta, nu ska jag vakna till liv lite mer. Sen sätta igång att städa   .

 

 

Hugs And Kisses

 

 

Av Jenny - 24 juni 2012 23:45


Har ju som ni kanske märkt bytt bloggdomän till denna, samma namn och allt men tycker att det finns så mycket mer roliga funktioner här. Än vad det gör på blogg.se, så därav bytet..

Det kommer även att komma en ny header och så, underbara Jossan håller på att fixa. Eller den är klar, men hon ska fixa in den åt mig imorgon. Japp det är så att jag inte riktigt får det att se ut som jag vill, så överlåter det åt Jossan som är fantastiskt duktig på att fixa   .

 

Ska även försöka att vara bättre på att uppdatera nu med, och att det inte ska dröja så länge emellan inläggen som det gjort på slutet. Hoppas ju självklart att dem som faktiskt har läst min andra blogg, fortsätter att läsa denna. Men kanske en och annan ny med. Vem vet?

Är ju mest för min egen del jag har den, då de är skönt att få ur sig saker och ting liksom   .

 

Hugs And Kisses



Av Jenny - 24 juni 2012 20:19



Blev så att bror hämtade både mig och lilleman efter lunch, och så bar det av hem till dem.

Bror stack dock och fiskade, men jag och Lollo gjorde vårat bästa för att hinna med i lillemans tempo.

Som var allt annat än lugnt. Senare så kom Angelica, Fredrik, Milo och ett par andra vänner till bror och Lollo. 

Så blev det grilla och umgås, var grymt gott kan jag lova. Brorsans revbenspjäll går inte av för hackor det inte.

 

Jag kom hem för en stund sedan och nu så fick Joker gå ut. Han hade nog legat och bara väntat på matte.

Stackarn, men kan ju inte ha honom ute när jag inte är hemma. Då grannj*vlarna släpper in honom i trapphuset, inte för jag tror att han skulle göra några behov där. Men inte så kul för honom heller liksom.

Nu blir det bara slappa och kika tv för min del, imorrn ska jag passa på att städa lägenheten tänkte jag.

Är ju ledig då med, så gäller att passa på liksom.

 

Ha en fortsatt trevlig kväll alla.

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 24 juni 2012 07:43



Jaha så var det söndag och man har äntligen ledig dag.

Har lille Patrik här hemma, och han vakna tidigt. Så någon sovmorgon var bara att glömma.

 

 

 

 

Har gått bra att honom, men så fort han inte fått göra som han vill, ja då har han frågat efter pappa och mamma. 

Har suttit och lekt på golvet med sitt lego som jag hade med hem från mamma ( farmor).

Senare på kvällen sen så blev det ett bad och så försökte jag natta honom, men han ville inte alls somna.

Men till slut så, och då såg man att klockan var 22!!!!

Hmm ja inte mycket att göra åt liksom, man kan ju inte tvinga honom att somna. Han har sovit i min säng och det har gått prima det. Han ville ABSOLUT inte sova i barnsängen, och jag var inte alls på humör för att tjaffsa med han om det.

 

 

 

 

Patrik och Joker är ju verkligen bästa vänner, och Joker hann inte mer än komma in så var lilleman där och skulle krama och klappa på honom. Sötnosen liksom, men efter en stund så tyckte Joker det var jobbigt. Hur han än försökte lägga sig, så ville inte lilleman låta honom vara ifred.

Så han valde att gå ut igen och kom sen inte in förrän lilleman somnat .

 

Idag sen när lilleman åkt hem, så ska jag städa. Behövs verkligen, man har ju ingen ork till det när man jobbar hela tiden liksom. Eller jo visst jag har dammsugit, men det behövs torkas och dammas med.

Fast ska nog vila en stund innan, är as trött... 

 

Nu ska jag se om lilleman vill ha lite frukost i magen..

 

Hugs And Kisses

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards