En Liten Bit Av Mig

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Jenny - 25 juni 2012 18:48




 

 

Har verkligen fått saker runt mig att dra ner mig och låtit det ta massa energi av mig.

Men som tur är så finns det "vissa" som får en att le och glömma bort det.

Och det är jag så tacksam för.

      

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 25 juni 2012 17:12



Nu är jag nästan färdig, bara köket kvar..

Annars så har jag dammat, dammsugit och fixat i både sovrummet, vardagsrummet och badrummet.

Har även flyttat om lite, så nu känns det helt plötsligt större här hemma   .

Och nej jag har inte kastat ut några möbler eller liknande, som sagt bara flyttat om lite.

Känns bra att man varit så här duktig, fick mig att inte fundera så mycket på annat skit.

Som inte gör annat än drar energi från en..

Blir så less på alla som påstår sig vara ens vänner, men som inte äns kan höra av sig, eller komma på ett ordentlig ursäkt till varför.. Suck liksom..

Så har rensat bort en del personer från "vänkretsen" och kan inte påstå att dem kommer saknas heller.

Har även en annan sak som jag måste ta tag i, ska bara samla mod att fixa det. 

 

Nu ska jag laga middag, blir något så enkelt som korv med bröd   .

Och självklart iskall mjölk till, MUMS   .

 

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 25 juni 2012 11:23






Magisk låt, så man vill ha det   .

 

Hugs And Kisses

Av Jenny - 25 juni 2012 11:00



 


Det är faktiskt det, kanske inte såpass att det är istappar.

Men det är absolut inte varmt!

Tycker att sommaren kan ta och komma tillbaka nu.

Jag håller på att plocka, torka, dammsuga här hemma.

Så visst det är väl inte hela världen att det är kallt ute, men man får ju så mycket mer energi av att se solen lysa liksom.

 

Hugs And Kisses

 

 

Av Jenny - 25 juni 2012 10:04



Godmorgon på er. 

Planen var ju att jag skulle sova ut ordentligt idag, och det har jag gjort.

Insåg dock att det är super trist väder ute, men det passar ju bra att jag tänkt städa då.

Behöver man inte ha dåligt samvete för att man stannar inne liksom   .

Utan kan med gott samvete röja runt här inne..

Inte äns Joker vill gå ut, han titta på mig som jag var tokig när jag öppnade porten åt honom. Och sprang snabbt tillbaka in i lägenheten.. 

 

Sen vill jag säga tack till Jossan som återigen hjälpt mig att fixa en fin header mm till bloggen. Jag är super nöjd, det blev jätte fint   .

 

Igår kväll så blev det fotboll för min del, såg kvartsfinalen mellan England och Italien.

Hoppades ju någonstans att England skulle ta hem det, men Italien gjorde det.

Gick så långt som till strafflägning, vilket resulterade i att Italien vann. Och det var dem värda kan jag säga, bla så la Pirlo en helt sjukt snygg chipp in i mål. Och återigen så åkte England ut på straffläggning.

Så i semifinalerna möts Spanien - Portugal och sen Italien - Tyskland, tror att det kommer att bli Spanien - Tyskland i finalen sen. Och det har jag sagt från början av detta fotbolls EM.

 

Aja nog pratat om detta, nu ska jag vakna till liv lite mer. Sen sätta igång att städa   .

 

 

Hugs And Kisses

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

5 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
<<<
Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards